برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان سه رشته 3x16 مشهد

  • کابل افشان سه رشته 3x16 مشهد
  • هادی از جنس مس
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ اسمی Kv 0.6/1 
  • اندازه 3x16 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان سه رشته 3x16 مشهد

کابل 3x16 افشان مشهد در دسته سیم های بادوام و دارای طول عمر بالا قرار می گیرد، چرا که متریال آن از بهترین های بازار می باشد. شرکت سیم و کابل مشهد دارای متخصصان مجرب و تجهیزات پیشرفته برای تولید انواع کابلهای افشان می باشد، همین امر موجب شده است کیفیت این نوع سیم و کابل، بسیار عالی و مطلوب مصرف کنندگان نیز باشد. این کابل پرقدرت دارای ویژگی های بسیار مهم مانند انعطاف پذیری بالا و نرمی بسیار زیاد می باشد که موجب کاربرد متفاوت آن نسبت به سایر انواع سیم و کابل مانند مفتولی و نیمه افشان شده است. 

کابل افشان 3x16 مشهد در کیفیت قابل قبولی ساخته شده است که می تواند سالیان سال مورد استفاده قرار بگیرد. بهتر است بدانید قطعات و ابعاد به کار رفته در این محصول نیز بسیار استاندارد تعیین شده است و بنابراین عمر مفید آن نسبت به محصولات مشابه قدیمی بالاتر است. انواع دیگر سیم و کابل مشهد در اندازه های متفاوت نیز در همین سایت قرار گرفته اند. در صفحه مربوطه اطلاعات مربوط به هرکدام از این سیم و کابل ها موجود است. مشخصات تکمیلی در خصوص این محصول نیز در همین صفحه قابل مشاهده است.

کابل افشان سه رشته 3x16 مشهد 

مشخصات فنی و کاربردی کابل افشان 3 رشته 3x16 مشهد

کابل افشان سه رشته 3x16 مشهد دارای هادی مسی می باشد که کلاس این هادی شامل دو، سه، چهار و پنج می باشد. فلز مس به گونه ای ساخته شده است که دارای مقاومت زیادی در برابر زنگ زدگی در بخار و آب می باشد. ولتاژ اسمی که با واحد اندازه گیری V مشخص می شود نیز در محدوده 300 تا 500 ولت و یا 600 تا 1000 ولت قرار می گیرد. سطح مقطع این محصول کاربردی که با واحد  mm2 اندازه گیری می شود برابر 3 در 16 می باشد.

کابل 3x16 افشان مشهد بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی به شماره ISIRI(607)53 , ISIRI 3569, IEC 60227, IEC 60502 ساخته شده است. از دیگر مشخصات فنی مهم این نوع سیم و کابل نوع عایق آن است که از بهترین متریال تولید شده در این زمینه به نام پی وی سی ساخته می شود. عایق پی وی سی دارای مزایای فراوانی است که موجب کارایی دقیق عایق می شود. این محصول دارای سایز 3x16 میلیمتر مربع می باشد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان سه رشته 3x16 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 3x16 افشان مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
16×3
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری