برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل تخت افشان 3 رشته 3x16 مشهد

  • کابل تخت افشان 3 رشته 3x16 مشهد
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv 
  • اندازه 3x16 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل تخت افشان 3 رشته 3x16 مشهد

کابل 3x16 افشان مشهد دارای فرم ساخت استانداردی می باشد. این نوع کابل که تخت می باشد در جهت انتقال گرما بهتر از سایر کابل ها عمل می‌کند و قادر است به آسانی گرما را به بیرون کابل هدایت کند تا از داغ شدن آن جلوگیری کند. دلیل اصلی این عملکرد درست، بالا بودن نسبت سطح به حجم در این کابل می باشد. این محصول کاربردی که توسط صنایع سیم و کابل مشهد ساخته شده است در صنایع گوناگون از جمله صنایع ساختمان سازی، ماشین آلات صنعتی، جرثقیل ها، بالابر‌ها و… به کار برده می شود.

کابل تخت موتورچاهی افشان 3x16 مشهد دارای ویژگی های بسیار زیادی است که موجب کاربرد زیاد آن می شود. روکش این کابل تخت نسبت به اشعه فرا بنفش و گاز اوزون مقاومت بسیار زیادی را دارا می باشد. عایقی که در این محصول استفاده می گردد نیز در هنگام برخورد اجسام تیز و خشن مانند ضایعات دیواره ‌های چاه، از بدنه به خوبی محافظت می کند. در ضمن این محصول از خواص الکتریکی بسیار مناسبی برخوردار می باشد. اطلاعات تکمیلی در خصوص این کابل 3 رشته در ادامه موجود است. 

کابل تخت موتورچاهی افشان 3x16 مشهد

ویژگی های فنی و کاربردی کابل افشان تخت 3 رشته 3x16 مشهد

کابل تخت افشان سه رشته 3x16 مشهد دارای ساختمانی از نوع Class5 Copper می باشد. هادی موجود در این محصول نیز از جنس مس آنیل شده می باشد. مسی که فرایند آنیل شدن در آن صورت می گیرد، از قدرت ماشین کاری و ضربه پذیری بالایی برخوردار می باشد. جنس روکش و عایق این نوع سیم و کابل از پلیمر پی وی سی است. این عایق که ضد آب می باشد در برابر نفوذ آتش نیز مقاوم است. متریال پی وی سی بسیار شفاف می باشد و غیر سمی است.

کابل 3x16 تخت موتور چاهی افشان مشهد دارای ولتاژ اسمی 600 تا 1000 ولت می باشد. سطح مقطع این محصول در عنوان ذکر شده و واحد آن میلی متر مربع است. استاندارد به کار رفته در این محصول برابر با ISIRI 3569, IEC 60502 می باشد. بهتر است بدانید قطر هر یک از رشته‌های داخلی در کابل های تخت افشان باید در حدود 0.25 تا 0.5 میلی متر باشد. این کابل در طول‌های 1 متری با وزن حدود 1.01 kgساخته می شود. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل تخت موتورچاهی افشان سه رشته 3x16 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل تخت 3x16 افشان مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
سیم افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
16×3
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری