برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان تک رشته 1x50 مشهد

  • کابل افشان تک رشته 1x50 مشهد
  • هادی از جنس مس
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ اسمی 0.5/0.3 Kv  0.6/1 - Kv 
  • اندازه 1x50 (mm2)
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان تک رشته 1x50 مشهد

کابل 1x50 افشان مشهد با توجه به کیفیت عالی قطعات و متریال و همچنین استاندارد بودن آن از جمله محصولات دارای طول عمر و با دوام ایرانی می باشد. یکی از تولیدکنندگان برتر انواع سیم و کابل در بازار ایران، صنایع سیم و کابل مشهد می باشد که از نیروهای متخصص و ماشین آلات پیشرفته برای تولید محصولات بهره مند می گردند. کابل افشان مشهد با توجه به ویژگی های فنی و کاربردهای فراوانی که دارد، در بازار از جایگاه فروش خوبی برخوردار می باشد.لازم به ذکر است در همین سایت می توانید اطلاعات مربوط به انواع مختلف سیم و کابل مشهد را مشاهده نمایید.

کابل افشان 1x50 مشهد یک محصول کاربردی و قابل استفاده در مکانهایی با کاربری های متفاوت می باشد. بهتر است بدانید کابل های افشان از نظر مقاومت اهمی، شکل هادی و ولتاژ اسمی با دیگر انواع کابل ها مفاوت هستند. استفاده از این نوع کابل برای تامین انرژی الکتریکی در فضای باز، زیر خاک، درون آب، داخل ساختمان، کانال های کابل کشی، نیروگاه ها و .... متداول است. اطلاعات کامل تری از این محصول ایرانی بادوام در ادامه مطلب موجود می باشد. 

کابل افشان تک رشته 1x50 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی کابل یک رشته افشان 1x50 مشهد

کابل افشان 1x50 مشهد دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد و قادر است چندین سال بدون خرابی به کار خود ادامه دهد. برای ساخت این کابل افشان لازم است استانداردی تعریف شود که بر اساس آن، طراحی و تولید محصول صورت بگیرد. این استاندارد عبارت است از ISIRI(607)53 , ISIRI 3569, IEC 60227, IEC 60502 . توجه داشته باشید در انواع سیم و کابل افشان نوع هادی نیز باید از نوع افشان باشد و جنس آن نیز فلز رسانای مس است. در ضمن کلاس هادی نیز در این محصول 2، 3، 4 و 5  می باشد.

کابل 1x50 افشان یک رشته مشهد دارای عایق بسیار بادوامی از جنس PVC می باشد. این ماده مقاوم طول عمر بالایی دارد و در عین حال وزن کمی را نیز دارا می باشد. از دیگر مزیت های این ماده این است که بسیار انعطاف پذیر است و بنابراین برای استفاده در کابل های برق بسیار مناسب است. دیگر آن که ولتاژ اسمی مورد نیاز برای این محصول می تواند برابر با 300 تا 500 ولت یا 600 تا 1000 ولت باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان تک رشته 1x50 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 1x50 افشان مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
50×1
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری