برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان تک رشته 1x70 مشهد

  • کابل افشان تک رشته 1x70 مشهد
  • هادی از جنس مس
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ اسمی 0.5/0.3 Kv  0.6/1 - Kv
  • اندازه 1x70 (mm2)
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان تک رشته 1x70 مشهد

کابل 1x70 افشان مشهد از نظر کیفیت قطعات با موارد مشابه خارجی برابری می کند. هدف اصلی مدیران شرکت سیم و کابل مشهد که سازنده اصلی این کابل هستند، رضایت مشتری می باشد. بنابراین می توان گفت کیفیت متریال و قطعات این کابل بسیار عالی می باشد. کابل های افشان مشهد در سایزهای مختلفی ساخته می شوند و کلیه آنها از دوام بالایی برخوردار می باشند. لازم به ذکر است در سایت لایت هوم کلیه محصولات قرار گرفته اند.

کابل افشان 1x70 یک رشته مشهد علاوه بر کیفیت بالایی که دارد، مطابق با استانداردهای جهانی و ملی ساخته شده است و بنابراین می توان از عمر بالای این محصول اطمینان حاصل کرد و تا چندین سال بدون کوچکترین خرابی امکان استفاده خواهد داشت. لازم به ذکر است از کابل های افشان قدرت بیشتر برای تامین انرژی الکتریکی در فضای باز، زیر خاک، درون آب، داخل ساختمان، کانال های کابل کشی، نیروگاه ها و .... استفاده می شود. اطلاعات تکمیلی در خصوص این محصول در ادامه مطلب قابل مطالعه است.

کابل افشان تک رشته 1x70 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی کابل یک رشته افشان 1x70 مشهد

کابل افشان 1x70 مشهد از متریال بسیار مهمی به نام پی وی سی برای تهیه عایق برخوردار شده است. عایق پی وی سی از مزایای  بسیار مفیدی برخوردار است. به عنوان مثال این عایق در برابر ترک خوردگی ناشی از تنش در مجاورت مواد شیمیایی، شرایط جوی نامساعد و آتش سوزی بسیار مقاوم است. از دیگر موارد مهم لازم به ذکر ولتاژ اسمی این نوع سیم و کابل است. این میزان ولتاژ در دو محدوده 300-500 ولت و یا 600- 1000 ولت قرار می گیرد. در عنوان این کابل افشان سطح مقطع بیان شده است. این میزان با واحد میلیمتر مربع شناخته می شود. 

کابل 1x70 افشان مشهد از ماده و متریال بسیار استاندارد و مقاومی برخوردار است. ISIRI(607)53 , ISIRI 3569, IEC 60227, IEC 60502 شماره استانداردی است که به عنوان مرجع ساخت محصولات برای متخصصان مشهد به کار می رود. استفاده از این استاندارد برای تعیین متریال و ابعاد محصول نیز متداول است. فلز رسانایی که به عنوان هادی در این کابل قرار گرفته است از جنس مس می باشد که خوشبختانه دارای ویژگی های فیزیکی و شیمیایی بسیار مفیدی می باشد که مناسب این نوع کابل می باشد. هادی به کار رفته در سیم و کابل های افشان دارای کلاس 2، 3، 4 و 5  می باشند.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان تک رشته 1x70 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 1x70 افشان مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
70×1
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری