برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان تک رشته 1x35 مشهد

  • کابل افشان تک رشته 1x35 مشهد
  • هادی از جنس مس
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ اسمی 0.5/0.3 Kv  0.6/1 - Kv 
  • اندازه 1x35 (mm2)
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان تک رشته 1x35 مشهد

کابل 1x35 افشان مشهد در دسته کابل های پرمصرف و پرفایده می باشد که تعداد رشته های مختلف آن نیز توسط صنایع سیم و کابل مشهد تولید می گردد. این کابل مقاوم مانند سایر کابل ها دارای هادی و روکش می باشد. کلیه ابعاد و اندازه های این نوع کابل بر اساس استاندارد شماره ISIRI(607)53 , ISIRI 3569, IEC 60227, IEC 60502 تعیین گردیده است. توجه داشته باشید قطر مفتولهای هر هادی نباید از حداکثر مقادیر داده شده در استاندارد بیشتر باشد. 

کابل افشان 1x35 مشهد دارای کیفیت عالی و قیمت مناسبی نیز می باشد. کابل های افشان در دو دسته کابل های سبک و کابلهای قدرت تولید می شود. کابل های سبک به عنوان کابل های ورودی و اتصال در وسایل برقی، لوازم منزل و ماشین آلاتی که دو شاخه آنها به صورت ثابت نصب می شوند، کاربرد دارد و کابل های افشان قدرت برای تامین انرژی الکتریکی در نیروگاه ها، مصارف صنعتی، در مراکز توزیع و  نیز شبکه های مصرف و در بسیاری مکانهای دیگر که صدمه مکانیکی به این کابل وارد نمی شود، مورد استفاده قرار می گیرند.

کابل افشان تک رشته 1x35 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی کابل افشان 1x35 مشهد

کابل افشان 1x35 مشهد دارای هادی بسیار مرغوبی است که دوام آن بسیار بالا است، چرا که جنس هادی مس می باشد. این نوع هادی از نظر قیمتی کمی گران تر از سایر هادی ها می باشد، اما می توان گفت بهترین هادی موجود در بازار این نوع هادی می باشد. دقت داشته باشید قطر نامی مفتولهای هر هادی باید یکسان باشد. کلاس هادی در این نوع سیم و کابل 2، 3، 4 و 5  می باشد. لازم به ذکر است سطح مقطع در این کابل برابر یک در 35 میلیمتر مربع است.

کابل یک رشته 1x35 افشان مشهد از عایقی به نام پی وی سی در ساختمان داخلی خود برخوردار می باشد. این عایق مزیتهای بسیار زیادی برای کابل افشان مشهد به همراه دارد. برای مثال در برابر نفوذ آتش مقاومت بالایی را از خود نشان می دهد. بهتر است بدانید ولتاژ اسمی این نوع کابل بین 300 تا 500 و 600 تا 1000 ولت می باشد. این ولتاژ موجب می شود این کابل در این محدوده کارایی مناسبی را به همراه داشته باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان تک رشته 1x35 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 1x35 افشان مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
35×1
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری