برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان تک رشته 1x25 مشهد

  • کابل افشان تک رشته 1x25 مشهد 
  • هادی از جنس مس
  • عایق از نوع PVC 
  • ولتاژ اسمی 0.5/0.3 Kv  0.6/1 - Kv 
  • اندازه 1x25 (mm2)
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان تک رشته 1x25 مشهد

کابل 1x25 افشان مشهد دارای تنوع و کیفیت بالایی می باشد و جزو برترین کابلهای ایرانی است، چرا که مدیران شرکت مشهد از بهترین متریال برای ساخت آن استفاده کرده اند. توجه داشته باشید صنایع سیم و کابل مشهد دارای مدیران آگاهی است که موفق به دریافت نشان ملی برترین مدیریت موفق در توسعه تولیدات ملی نیز شده اند. متخصصان ایرانی این شرکت در تمامی مراحل ساخت ناظری بر کیفیت این نوع کابل نیز بوده اند و به همین دلیل محصولات نهایی دارای مونتاژ دقیق و استانداردی می باشند.

کابل افشان 1x25 مشهد دارای قسمت مهمی در بدنه به نام هادی می باشد. بهتر است بدانید قطر مفتول های هر هادی نباید از حداکثر مقادیر داده شده در استاندارد بیشتر باشد. دیگر آن که مقاومت هادی این نوع کابل در دمای ۲۰ درجه سانتیگراد نباید بیش از حداکثر مقدار تعیین شده در استاندارد باشد. کابل های افشان قدرت می توانند برای تامین انرژی الکتریکی در فضای باز، زیر خاک، درون آب، داخل ساختمان، کانال های کابل کشی، نیروگاه ها و .... مورد استفاده قرار بگیرند. اطلاعات کامل درباره این کابل افشان در زیر عرض گردیده است. 

کابل افشان تک رشته 1x25 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی کابل افشان 1x25 مشهد

کابل افشان 1x25 یک رشته مشهد از عایقی به نام پی وی سی در قسمت داخلی برخوردار می باشد. لازم به ذکر است هادی این کابل افشان از جنس فلز مس بوده و 2، 3، 4 و 5 تعداد کلاس هادی سیم های افشان می باشد. مطابق الزامات استاندارد نوع هادی که در این کابل افشان مورد استفاده قرار می گیرد باید از نوع افشان باشد. فلز مس که به عنوان هادی در این کابل قرار گرفته است، دارای ویژگی های فیزیکی و شیمیایی بسیار مفیدی می باشد که موجب شده از سایر فلزات در صنعت سیم و کابل برتری داشته باشد.

کابل 1x25 افشان مشهد دارای ابعاد استاندارد و دقیقی می باشد که توسط استاندارد با شماره ISIRI(607)53 , ISIRI 3569, IEC 60227, IEC 60502 تعیین و مشخص می گردند. توجه داشته باشید سطح مقطع در این کابل برابر یک در 25 میلیمتر مربع است. نکته مهم پایانی این است که ولتاژ اسمی آن بین 300 تا 500 و 600 تا 1000 ولت می باشد. این ولتاژ موجب می شود این کابل در این محدوده کارایی مناسبی را به همراه داشته باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان تک رشته 1x25 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 1x25 افشان مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
25×1
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری