برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشان 1x35 مشهد

  • سیم افشان 1x35 مشهد 
  • دارای هادی از جنس مس تابیده شده
  • دارای عایق PVC
  • دارای ولتاژ اسمی 300/500 V و  450/750 V
  • دارای ابعاد 1x35 میلیمتر
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان 1x35 مشهد

سیم  1x35 افشان مشهد در شرکت مشهد در اندازه و ضخامتهای متفاوتی ساخته می شود. خوشبختانه محصولات تولید شده توسط صنایع سیم و کابل مشهد در بین مصرف کنندگان نیز جایگاه بالایی را برخوردار می باشد و رضایت از خرید محصولات در بین مشتریان مشاهده می گردد. سیم های افشان در سایزهای مختلفی ساخته می شوند و کلیه آنها از کیفیت عالی برخوردار می باشند. برای اطلاع بیشتر شما عرض می کنیم سیم های افشان از نظر مقاومت اهمی، شکل هادی و ولتاژ اسمی می توانند با انواع دیگر سیم ها مانند مفتولی و نیمه افشان متفاوت باشد.

سیم افشان 1x35 مشهد از تعداد بسیار زیادی رشته های نازک مسی انعطاف پذیر تشکیل شده است. در این صفحه به توضیحات بیشتری در این خصوص پرداخته می شود. سیم افشان مشهد با توجه به کاربرد بسیار مهمی که در صنعت برق دارد، از مهمترین محصولات در این صنعت می باشد. توجه داشته باشید ویژگی های فنی و کابردی بیشتری از این محصول در ادامه مطلب موجود می باشند. 

سیم افشان 1x35 مشهد

مشخصات فنی و مزایای سیم افشان 1x35 مشهد

سیم رشته ای 1x35 مشهد می تواند در برابر هر گونه آتش سوزی و حریق از خود محافظت نماید، به دلیل آن که عایق به کار رفته در این نوع سیم و کابل با استفاده از متریال پی وی سی ساخته شده است. بهتر است بدانید این متریال ویژگی های بسیار مفیدی را دارا می باشد و برای مثال می تواند در برابر شرایط شیمیایی و جوی ناپایدار مقاومت داشته باشد. این نوع سیم و کابل بیشتر برای تأمین انرژی الکتریکی در محیط های خشک داخل ساختمان، کانال های کابل کشی، نیروگاه ها، مصارف صنعتی و در جایی که احتمال صدمات مکانیکی به کابل وجود ندارد به کار می رود. در زیر دیوار نصب این کابل به هیچ وجه توصیه نمی گردد. 

سیم افشان 35 مشهد در دسته سیم هایی است که بنابر مشخصات فنی می تواند دارای ولتاژ اسمی در دو محدوده 300 تا 500 و 450 تا 750 ولت باشد. لازم به ذکر است این سیم با هادی مسی ساخته می شود. مس به کار رفته در هادی از نوع تابیده شده است. از ویژگی های مس تابیده شده، انعطاف پذیری بالای آن است. فلز مس نیز اگر در مصارف الکتریکی به کار برود، بهره‌وری انرژی را بسیار بالا می‌برد. این مزیت منحصر به فرد فلز مس می باشد و در دیگر فلزها وجود ندارد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم افشان 1x35 مشهد و یا اطلاع از قیمت سیم افشان 1x35 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
سیم افشان
نوع محصول
سیم مسی
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
35×1
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری