برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشان 1x50 مشهد

  • سیم افشان 1x50 مشهد 
  • دارای هادی از جنس مس تابیده شده
  • دارای عایق PVC
  • دارای ولتاژ اسمی 300/500 V و  450/750 V
  • دارای ابعاد 1x50 میلیمتر
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان 1x50 مشهد

سیم 1x50 افشان مشهد توسط متخصصان ایرانی شرکت مشهد طراحی شده و از استانداردهای روز دنیا در ساخت برخوردار می باشد. اگر به دنبال خرید به صرفه و محصول با کیفیت هستید سیم و کابل های مشهد به شما توصیه می شود، علت عمده آن این است که مدیران این شرکت موفق شده اند نشان ملی برترین مدیریت موفق در توسعه تولیدات ملی را دریافت نمایند. همچنین تندیس طلایی برند برتر ملی نیز توسط صنایع سیم و کابل مشهد دریافت شده است. 

سیم افشان 1x50 مشهد از جمله تجهیزات مهمی است که برای تامین برق در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. خوشبختانه تنوع محصولات شرکت مشهد نیز بسیار بالا است و شما می توانید بر اساس نیاز خود اقدام به خرید محصول مورد نظر نمایید. ابعاد این نوع سیم نیز در عنوان ذکر شده اند. واحد اندازه گیری این ابعاد به میلیمتر مربع می باشد. لازم به ذکر است ویژگی های فنی و مشخصات کاربردی بیشتر این محصول در ادامه ذکر گردیده است.

سیم افشان 1x50 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی سیم افشان 1x50 مشهد

سیم رشته ای 1x50 مشهد در اثر خم و چرخش به راحتی نمی شکند و مقاومت آن بسیار بالا است، چرا که هادی آن از فلز بسیار مفید و کاربردی مس ساخته شده است. این فلز بسیار مفید دارای وزن بسیار سبکی نیز هست و بهترین فلز هادی موجود در بازار می باشد. ولتاژ نامی یا اسمی در هر سیم و کابل تعیین کننده بسیاری از ویژگی های فنی آن می باشد. در سیم های افشان دو بازه 300 تا 500 ولت و بازه 450 تا 750 ولت به عنوان میزان ولتاژ نامی تعیین می گردند. دقت داشته باشید که این سیم در محیطهای خشک قرار بگیرد و زیر دیوار نصب نگردد. کاربرد مهم در این نوع سیم، اتصال مدارهای روشنایی و فرمان های الکتریکی می باشد.

سیم افشان 50 مشهد از ماده ای به نام PVC در قسمت عایق برخوردار شده است. بهتر است بدانید عایق PVC از بهترین عایق های موجود در این صنعت است و می تواند دوام بالایی را برای این نوع سیم و کابل به همراه بیاورد و در عین حال بسیار سبک می باشد. این متریال در برابر نفوذ آتش نیز بسیار مقاوم است و برای محیط زیست نیز پرفایده می باشد، به دلیل آن که یک ماده غیر سمی است. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم افشان 1x50 مشهد و یا اطلاع از قیمت سیم افشان 1x50 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
سیم افشان
نوع محصول
سیم مسی
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
50×1
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری