برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشان 1x25 مشهد

  • سیم افشان 1x25 مشهد
  • دارای هادی از جنس مس تابیده شده 
  • دارای عایق PVC
  • دارای ولتاژ اسمی 300/500 V و  450/750 V 
  • دارای ابعاد 1x25 میلیمتر
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان 1x25 مشهد

سیم  1x25 افشان مشهد از قطعات بسیار عالی برخوردار است، چرا که از بهترین متریال موجود در بازار تولید شده اند. این سیم افشان توسط صنایع سیم و کابل مشهد ساخته شده است. این شرکت دارای نشان ملی برترین تولید کننده سیم و کابل از سازمان توسعه صنایع ملی ایران می باشد و کلیه محصولات خود را بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی مربوطه تولید می گرداند. لازم به ذکر است ابعاد و ویژگی های فنی این محصول در تصویر نیز قابل مشاهده هستند.

سیم افشان 1x25 مشهد وظیفه انتقال جریان الکتریسته را بر عهده دارد و از نظر انعطاف پذیری در جایگاه بالایی قرار دارد. انواع مختلفی از این نوع سیم توسط شرکت مشهد تولید شده است. شما می توانید با مراجعه به صفحه مربوطه به سیم و کابل مورد نظر خودتان با برند مشهد در همین سایت، اطلاعات مربوط به آنها را بیشتر مشاهده نمایید و در صورت نیاز خریداری نمایید. برای آشنایی بیشتر با سیم افشان مشهد ادامه مطلب را مطالعه فرمایید. 

سیم افشان 1x25 مشهد

مشخصات فنی و مزایای سیم افشان 1x25 مشهد

سیم رشته ای 1x25 مشهد دارای مقادیر استانداردی در زمینه ولتاژ اسمی نیز می باشد. ولتاژ اسمی این نوع سیم و کابل افشان می تواند در دو محدوده 300/500 V و  450/750 Vقرار گیرد. در این قسمت جنس هادی این نوع سیم و کابل را بیان می کنیم. فلز مس از نوع تابیده شده برای ساخت هادی در این محصول در نظر گرفته شده است که دارای مشخصات فنی عالی می باشد. برای مثال این نوع از مس منجر به انعطاف پذیری بیشتر این محصول گردیده است و بنابراین کارایی این سیم نیز افزایش یافته است.

سیم افشان 25 مشهد از جنس مرغوبی در قسمت عایق برخوردار می باشد که جنس آن پی وی سی می باشد. از ویژگی های این متریال می توان گفت که دارای ثبات بالا در شرایط سخت است و با توجه به اینکه غیر سمی است برای محیط زیست نیز مفید می باشد. از مزایای دیگر PVC می توان به مقاومت آن در برابر آتش اشاره کرد. این سیم بسیار مقاوم در محل های خشک برای اتصالات مدارهای روشنایی و فرمان های الکتریکی به کار گرفته می شود. لازم به ذکر است استفاده از آن به طور مستقیم زیر دیوار مجاز نمی باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم افشان 1x25 مشهد و یا اطلاع از قیمت سیم افشان 1x25 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
سیم افشان
نوع محصول
سیم مسی
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
25×1
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری