برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشان 1x16 مشهد

  • سیم افشان 1x16 مشهد 
  • دارای هادی از جنس مس تابیده شده 
  • دارای عایق PVC 
  • دارای ولتاژ اسمی 300/500 V و  450/750 V
  • دارای ابعاد 1x16 میلیمتر
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان 1x16 مشهد

سیم 1x16 افشان مشهد از ویژگی های متنوع و کاربردهای منحصر به فردی برخوردار می باشد که در همین صفحه مهمترین آنها ذکر خواهد شد. این نوع سیم افشان در شرکت معتبر سیم و کابل مشهد تولید شده است. خوشبختانه کیفیت محصولات این شرکت بسیار بالا است، چرا که نیازهای مشتریان برای مدیران این شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است. بهتر است بدانید که سیم و کابل های افشان و مفتولی مشهد از تنوع بسیار زیادی در سایز برخوردار هستند که در همین سایت نیز اطلاعات آنها موجود می باشد. لازم به ذکر است شرکت سیم و کابل مشهد با بهره مندی از نیروهای متخصص محصولات کاملا استانداردی را تولید می کند.

سیم افشان 1x16 مشهد دارای تولید بهینه و کاربرد مفیدی می باشد. از طرف متخصصان ساخت سیم افشان در شرکت مشهد، نظارت کاملی بر کیفیت تولید محصول صورت گرفته است. مراحل تولید سیم و کابل عبارتند از نازک کاری، مرحله آنیل کاری، مرحله بانچ، مرحله عایق کاری، مرحله روکش زنی و در نهایت مرحله بسته بندی می باشد. این محصول دارای مزایای زیادی می باشد که می توانید در ادامه مطلب بیشتر با این نوع سیم افشان آشنا می شوید. 

سیم افشان 1x16 مشهد

مشخصات فنی و مزایای سیم افشان 1x16 مشهد

سیم رشته ای 1x16 مشهد دارای کاربرد بسیار زیادی در زمینه اتصالات مدارهای روشنایی و فرمان های الکتریکی می باشد. بهتر است در محیطهای خشک نصب شود و در زیر دیوار استفاده از آن مجاز نمی باشد. این نوع سیم و کابل دارای هادی بسیار مقاومی از نوع مس تابیده شده می باشد. این نوع فلز از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار می باشد. در ضمن در برابر خوردگی و فرسایش مقاومت بسیار بالایی را دارا می باشد. ابعاد این محصول در عنوان نیز ذکر شده است.

سیم افشان 16 مشهد در بخش عایق نیز مانند هادی از بهترین متریال موجود در بازار برخوردار می باشد. این سیم دارای عایقی از نوع پی وی سی می باشد. از ویژگی های این متریال این است که قابلیت خم شوندگی و دوام بالایی را دارا می باشد. این ماده در عین حال که در مقابل مواد شیمیایی پایداری و ثبات زیادی را دارد، از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد. لازم به ذکر است در این نوع سیم و کابل ولتاژ اسمی از دو محدوده 3۰۰ الی5۰۰ ولت و همچنین گستره 450 تا 7۵۰ ولت تشکیل می گردد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم افشان 1x16 مشهد و یا اطلاع از قیمت سیم افشان 1x16 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
سیم افشان
نوع محصول
سیم مسی
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
16×1
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری