برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشان 1x10 مشهد

  • سیم افشان 1x10 مشهد 
  •  دارای هادی از جنس مس تابیده شده 
  • دارای عایق PVC 
  • دارای ولتاژ اسمی 300/500 V و  450/750 V
  • دارای ابعاد 1x10 میلیمتر
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان 1x10 مشهد

سیم  1x10 افشان مشهد طول عمر بالایی را دارا می باشد. مواد مورد استفاده برای ساخت این سیم از بهترین های موجود در بازار می باشند. توجه داشته باشید شرکت سیم و کابل مشهد که برای جلب رضایت مشتریان اهمیت بسیاری قائل می باشد، همواره از نیروهای دارای دانش و تخصص برخوردار می باشد. لازم به ذکر است انواع سیم افشان بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره ISIRI ۳۰۸۴ و یا استاندارد بین المللی IEC ۶۰۲۲۸ ساخته می شود. بهتر است بدانید شرکت سیم و کابل مشهد به عنوان واحد نمونه صنعتی از سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز شده است. 

سیم افشان 1x10 مشهد همانند سایر سیم ها از یک هادی و یک روکش و یا عایق ساخته می شود. یکی از مواردی که در انواع سیم ها متفاوت است، شکل هادی بکاررفته در آن هاست. بهتر است بدانید که انواع سیم و کابل های افشان و مفتولی مشهد از تنوع بسیار زیادی در سایز برخوردار هستند و در همین سایت قرار گرفته اند. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های فنی این نوع سیم افشان ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

سیم افشان 1x10 مشهد

مشخصات فنی و مزایای سیم افشان 1x10 مشهد

سیم رشته ای 1x10 مشهد دارای کاربرد بسیار مهمی در زمینه اتصالات مدارهای روشنایی و فرمان های الکتریکی می باشد. این نوع سیم دارای عایقی از نوع پی وی سی می باشد. لازم به ذکر است PVC ویژگی های زیادی دارد که یکی از آنها این است که در مقابل مواد شیمیایی پایداری و ثبات زیادی را دارا می باشد. ابعاد این محصول به واحد میلیمتر مربع برابر یک در ده می باشد. توجه داشته باشید در این نوع سیم و کابل ولتاژ اسمی از دو محدوده 3۰۰ الی5۰۰ ولت و همچنین گستره 450 تا 7۵۰ ولت تشکیل می گردد.

سیم افشان 10 مشهد دارای هادی از جنس مس می باشد. خوشبختانه تمامی متریال ها و قطعات به گونه ای انتخاب شده اند که با استانداردها نیز مطابقت دارند. مس به کار برده شده در هادی این محصول از نوع تابیده شده می باشد که از ویژگی های این نوع مس می توان گفت که انعطاف پذیری این محصول را به طرز چشمگیری افزایش می دهد. لازم به ذکر است در محیطهای خشک براحتی می توانید این نوع سیم را متصل نمایید. نکته ای که حتما باید ذکر شود این است که این سیم به هیچ وجه نباید در زیر دیوار نصب گردد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم افشان 1x10 مشهد و یا اطلاع از قیمت سیم افشان 1x10 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
سیم افشان
نوع محصول
سیم مسی
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
1×10
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری