برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشان 1x6 مشهد

  • سیم افشان 1x6 مشهد 
  • دارای هادی از جنس مس تابیده شده 
  • دارای عایق PVC 
  • دارای ولتاژ اسمی 300/500 V و  450/750 V
  • دارای ابعاد 1x6 میلیمتر
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان 1x6 مشهد

سیم 1x6 افشان مشهد از مواد مصرفی با کیفیت بالا در ساخت بهره مند شده است. شرکتی که این محصول را تولید می کند مشهد نام دارد. بهتر است بدانید صنایع سیم و کابل مشهد اولین و تنها تولید کننده کابل های فشار متوسط و فشار قوی در شمال شرق کشور می باشد که دارنده تندیس طلایی برند برتر ملی نیز می باشد. کاربرد این نوع سیم و کابل بسیار متنوع می باشد، عمده مصرف این سیم ها در صنعت ساختمان، جهت برق رسانی به سیستم های روشنایی و پریزها می باشد.

سیم افشان 1x6 مشهد مطابق با الزامات استاندارد ملی ایران و  استاندارد بین المللی  به شماره 3084  ISIRI و  ۶۰۲۲۸  IEC ساخته می شود، بنابراین در محیطی کاملا ایمن تولید می گردد. این محصول دارای قیمت مناسب، کاربرد موثر و دوام بالایی نیز می باشد که می توانید با خرید آن تا چندین سال در هزینه های خرید نیز صرفه جویی نمایید. دیگر آن که این سیم با دوام دارای ابعاد استانداردی می باشد که با واحد میلیمتر مربع شناخته می شوند. لازم به ذکر است مشخصات فنی بیشتر و جامع تر این سیم افشان در ادامه همین صفحه قابل مشاهده می باشد. 

سیم افشان 1x6 مشهد

مشخصات فنی و مزایای سیم افشان 1x6 مشهد

سیم رشته ای 1x6 مشهد از پلاستیک مقاومی به نام پی وی سی بر روی عایق برخوردار است. قطعات این کابل تماما دارای استانداردهای لازم می باشند. این عایق از بهترین متریال موجود در بازار است و  یکی از مهمترین مشخصات آن غیر قابل اشتعال بودن آن می باشد. در ضمن قیمت این متریال نیز بسیار عالی می باشد. بهتر است بدانید کاربرد این سیم رشته ای در محل های خشک بسیار زیاد است. لازم به ذکر است فلز مس از نوع تابیده شده، جنس هادی این نوع سیم و کابل است. به همین دلیل انعطاف پذیری کابل نیز افزایش می یابد. 

سیم افشان 6 مشهد توسط متریال بسیار استانداردی در قست داخلی و بدنه ساخته شده است. این سیم مقاوم بر اساس مشخصه ولتاژ نامی به دو گروه تقسیم می گردد. سیم های افشان دارای ولتاژ نامی ۵۰۰/۳۰۰ ولت و همچنین سیم های افشان دارای ولتاژ نامی ۷۵۰/۴۵۰ ولت. این نوع سیم و کابل به منظور اتصالات مدارهای روشنایی و فرمان های الکتریکی بیشترین کاربرد را دارا می باشند. توجه داشته باشید استفاده از آن به طور مستقیم زیردیوار مجاز نمی باشد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم افشان 1x6 مشهد و یا اطلاع از قیمت سیم افشان 1x6 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
سیم افشان
نوع محصول
سیم مسی
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
6
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری