برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشان 1x4 مشهد

  • سیم افشان 1x4 مشهد
  • دارای هادی از جنس مس تابیده شده
  • دارای عایق PVC
  • دارای ولتاژ اسمی 300/500 V و  450/750 V 
  • دارای ابعاد 1x4 میلیمتر مربع
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان 1x4 مشهد

سیم افشان 1x4 مشهد در گروه سیم های انعطاف پذیر قرار می گیرد و دارای کیفیت فوق العاده ای می باشد. این محصول در صنایع سیم و کابل مشهد ساخته شده است. لازم به ذکر است این شرکت تولید کننده انواع کابل فشار ضعیف، متوسط، قوی، ابزار دقیق و تنها دارنده آزمایشگاه فشار قوی می باشد. سیم های افشان مشهد همواره در سایز و اندازه های متفاوتی ساخته شده اند و برای عرضه به بازار آماده می شوند. در همین سایت انواع این سیم ها قابل خریداری می باشند.

سیم 1x4 افشان مشهد می تواند در انواع وسایل برقی و نیز حفاظت سیستم های روشنایی نصب گردد. این محصول در محیط های خشک، درون لوله ها و زیر و روی گچ نیز قابل نصب است، اما در زیر دیوار نمی تواند نصب گردد. لازم به ذکر است انعطاف پذیری سیم های افشان از سیم های مفتولی بسیار بیشتر است، چرا که متریال به کار رفته در آن موجب این میزان انعطاف پذیری شده است. اطلاعات کامل این محصول در تصویر و در ادامه همین صفحه برای مشاهده شما مشتریان محترم در دسترس می باشد.

سیم افشان 1x4 مشهد

مشخصات فنی و مزایای سیم افشان 1x4 مشهد

سیم رشته ای 1x4 مشهد از تعدادی رشته به هم تابیده شده تشکیل شده است. سیم افشان دارای علائم اختصاری می باشد که یکی از حروف N می باشد. بهتر است بدانید حرف N نشان دهنده این است که این سیم از نوع مسی نرم شده یا به عبارتی سیمی که طبق استاندارد VDE آلمان ساخته شده است. لازم به ذکر است شکل مس هادی این نوع سیم و کابل به شکل تابیده شده است که قابلیت انعطاف پذیری آن را به صورت بسیار زیادی افزایش می یاید. ابعاد استاندارد این محصول در عنوان مشخص است. واحد اندازه گیری این سیم میلیمتر مربع است.

سیم افشان 4 مشهد توسط استانداردهای ملی و بین المللی ساخته شده است. سیم های افشان به طور کلی بر اساس مشخصه ولتاژ نامی به دو گروه سیم های افشان دارای ولتاژ نامی ۵۰۰/۳۰۰ ولت و ولتاژ نامی ۷۵۰/۴۵۰ ولت تقسیم بندی می شوند. متریال پی وی سی که از مقاومت بالایی برخوردار است، برای ساخت عایق این کابل افشان استفاده می شود. متریال پی وی سی علاوه برکیفیت عالی، قیمت مناسبی را دارا می باشد که بر قیمت کلی محصول نیز تاثیر مثبتی را می گذارد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم افشان 1x4 مشهد و یا اطلاع از قیمت سیم افشان 1x4 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
سیم افشان
نوع محصول
سیم مسی
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
1×4
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری