برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشان 1x1.5 مشهد

  • سیم افشان 1x1.5 مشهد 
  • دارای هادی از جنس مس تابیده شده 
  • دارای عایق PVC
  • دارای ولتاژ اسمی 300/500 V و  450/750 V 
  • دارای ابعاد 1x1.5 میلیمتر مربع
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان 1x1.5 مشهد

سیم 1x1.5 افشان مشهد دارای مقاومت الکتریکی بالایی در واحد طول می باشد، به دلیل آن که پیچش تارها در طول کل سیم بیشتر است. این نوع سیم های افشان از تعداد زیادی سیم مسی نازک به هم تابیده تشکیل شده اند و بنابراین بسیار نرم می باشند و از نظر انعطاف پذیری در سطح بالایی قرار می گیرند. توجه داشته باشید ویژگی های کاربردی بالای این نوع سیم و کابل مشهد موجب شده است که در سیم کشی ساختمان ها بسیار زیاد مورد استفاده قرار گیرد.

سیم افشان 1x1.5 مشهد در دسته سیم های بادوام و دارای طول عمر بالا قرار می گیرد، چرا که متریال آن از بهترین های بازار می باشد. می توان سیم ها را به سه دسته کلی سیم مفتولی یا سیم تک لا، سیم افشان و سیم نیمه افشان تقسیم کرد. خوشبختانه صنایع سیم و کابل مشهد انواع مختلفی از سیم ها را از هر سه دسته تولید می کند. لازم به ذکر است در همین سایت می توانید اطلاعات مربوط به سیم های مختلف را به طور کامل مشاهده نمایید. مشخصات فنی و ویژگی های کاربردی بیشتری از این نوع سیم نیز در ادامه مطلب ذکر شده است. 

سیم افشان 1x1.5 مشهد

مشخصات فنی و مزایای سیم افشان 1x1.5 مشهد

سیم رشته ای 1x1.5 مشهد از نظر میزان ولتاژ اسمی در محدوده 300 تا 500 ولت قرار می گیرد. این ولتاژ در بسیاری از سیم های افشان مشهد بین 450 تا 750 ولت می باشد. از دیگر نکات کلیدی در خصوص این نوع سیم و کابل جنس مرغوب عایق آن است که خوشبختانه از پی وی سی ساخته شده است. این متریال دارای ثبات بالا در شرایط سخت است و در گروه متریال غیر سمی قرار می گیرد. لازم به ذکر است ابعاد و ویژگی های فنی این محصول در تصویر قابل مشاهده هستند.

سیم افشان 1.5 مشهد از فلز مس در قسمت هادی برخوردار شده است، این موضوع موجب دوام و طول عمر بالای این کابل می شود، چرا که مقاومت این فلز در برابر زنگ زدگی بسیار بالاست. بهتر است بدانید اگر از فلز آلومینیوم در سیم ها برای هادی استفاده شود، امکان زنگ زدگی بالاتر و سریع تر است و بنابراین باعث افت زیادی در طول عمر مفید سیم خواهد شد. نوع مسی هادی این سیم تابیده شده می باشد. لازم به ذکر است استفاده از این سیم به طور مستقیم زیردیوار ممنوع می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم افشان 1x1.5 مشهد و یا اطلاع از قیمت سیم افشان 1x1.5 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
سیم افشان
نوع محصول
سیم مسی
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
1.5
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری