برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشان 1x1 مشهد

  • سیم افشان 1x1 مشهد 
  • دارای هادی از جنس مس تابیده شده 
  • دارای عایق PVC
  • دارای ولتاژ اسمی 300/500 V و  450/750 V
  • دارای ابعاد 1x1 میلیمتر
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان 1x1 مشهد

سیم  1x1 افشان مشهد ساخته شده از بهترین متریال در ایران می باشد. این نوع سیم در دسته پرکاربردترین سیم ها در صنعت برق قرار دارد و بنابراین برای ساخت آن دقت زیادی مبذول گشته است. رضایت مشتریان نیز برای مدیران شرکت سیم و کابل مشهد از اهمیت زیادی برخوردار است. استانداردهای لازم برای ساخت این سیم نیز به کار گرفته شده است. از ویژگی های این نوع سیم این است که از تعداد بسیار زیادی رشته های نازک مسی انعطاف پذیر تشکیل شده است و بنابراین میزان منعطف بودن آن نسبت به سیم های مفتولی بیشتر است.

سیم افشان 1x1 مشهد در دسته محصولات استاندارد قرار دارد، چرا که مدیران شرکت مشهد، دارای نشان ملی برترین محصول سیم و کابل مورد تایید تکنسین های برق و الکترونیک کشور می باشند. بنابراین می توانید اطمینان داشته باشید این محصول بر طبق استانداردهای ملی و بین المللی ساخته می شود. اگر به دنبال کسب اطلاعات جامع تری درباره این محصول هستید، شما را دعوت می کنیم ادامه مطلب را مطالعه فرمایید. 

سیم افشان 1x1 مشهد

کاربردها و مشخصات فنی سیم افشان 1x1 مشهد

سیم رشته ای 1x1 مشهد دارای ویژگی های فنی دقیق و مفیدی است. در هنگام انتخاب سیم دقت داشته باشید، محصولی را انتخاب نمایید که هادی آن مسی باشد، چرا که سیم هایی با هادی آلومینیومی سریع تر با اکسیژن هوا واکنش می دهند و بنابراین زودتر دچار زنگ زدگی خواهند شد. هادی این فلز نیز از نوع مس تابیده شده می باشد. نکته فنی دیگر در خصوص این سیم این است که میزان مقاومت عایق یا روکش سیم متناسب با دما می تواند متفاوت است. برای مثال در دمای حدود 70 درجه سانتی گراد، حداقل مقدار مناسب 0.01 مگا اهم در نظر گرفته شده است.

سیم افشان 1 مشهد از نظر کاربردی می تواند برای اتصالات مدارهای روشنایی و فرمان های الکتریکی در محل های خشک مورد استفاده قرار بگیرد. نکته مهمی که در هنگام نصب این نوع سیم باید رعایت شود، این است که استفاده از آن به طور مستقیم زیردیوار مجاز نمی باشد. سیم و کابل های افشان دارای ابعاد متفاوتی هستند و از نظر ولتاژ اسمی می توانند در دو گستره 300 تا 500 ولت و 450 تا 750 ولت قرار گیرند. عایقی که برای این محصول انتخاب شده است هم از نوع پی وی سی می باشد. این متریال ضد حریق است و دارای شفافیت و مقاومت بالایی است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم افشان 1x1 مشهد و یا اطلاع از قیمت سیم افشان 1x1 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
سیم افشان
نوع محصول
سیم مسی
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
1
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری