برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشان 1x0.75 مشهد

  • سیم افشان 1x0.75 مشهد 
  • دارای هادی از جنس مس تابیده شده 
  • دارای عایق PVC 
  • دارای ولتاژ اسمی 300/500 V و  450/750 V
  • دارای ابعاد 1x0.75
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان 1x0.75 مشهد

سیم افشان 1x0.75 مشهد در یکی از معتبرترین شرکت ها در ایران و توسط متخصصان و طراحان ایرانی ساخته می شود و تولید آن به صورت انبوه می باشد. انواع سیم های افشان و سایر سیم و کابل های کاربردی ساخته شده در شرکت سیم و کابل مشهد در همین سایت برای خرید در دسترس می باشند و می توانید پس از مطالعه اطلاعات کامل آنها، محصول مورد نیاز خود را انتخاب نمایید. بهتر است بدانید شرکت مشهد صادرکننده نمونه سیم و کابل در سال های 92 تا 99 بوده است. 

سیم افشان 1x0.75 مشهد معمولا از نظر ضخامتی باید در بازه‌ 0.7 میلی متر تا 2.8 میلی متر باشد. اگر بر روی بسته بندی سیم به دنبال نکته ای برای تشخیص افشان بودن یا نبودن آن می گردید، بهتر است به عباراتی مثل AF و MH  بر روی آن توجه نمایید. این حروف اختصاری به معنی افشان بودن سیم خواهند بود. اطلاعات تکمیلی در خصوص این محصول در ادامه قرار داده شده است و شما می توانید با مراجعه به انتهای صفحه اطلاعات را مشاهده نمایید.

سیم افشان 1x0.75 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی سیم افشان 1x0.75 مشهد

سیم رشته ای 1x0.75 مشهد دارای حداکثر مقاومت هادی برابر با 13.3 اهم بر کیلومتر می باشد و اگر مشاهده کردید این مقاومت بیش از این میزان می باشد، بدان معناست که شرکت سازنده بر طبق استانداردها رفتار نکرده است و اشتباهی در محصول رخ داده است. در قسمت عایق عمدتا سیم های افشان و سایر سیم و کابل های برق مشهد مانند مفتولی از جنس ‌‌پی وی سی (PVC) می باشند. این نوع سیم در محل های خشک برای اتصالات مدارهای روشنایی و فرمان های الکتریکی استفاده می شود. توجه داشته باشید استفاده از آن به طور مستقیم زیردیوار مجاز نمی باشد.

سیم افشان 0.75 مشهد با هادی مسی ساخته شده و از نظر عملکردی، نسبت به سیم های افشان با هادی آلومینیومی بسیار بهتر و مناسب تر است. به این علت که هادی از جنس آلومینیوم زودتر با اکسیژن داخل هوا واکنش داده و سریع تر دچار زنگ زدگی می شود. همین موضوع باعث افت زیادی در طول عمر مفید سیم خواهد شد. لازم به ذکر است ولتاژ اسمی در انواع سیم های افشان در دو گستره 00/500 V 3 و 450/750 V قرار دارد. اندازه این سیم که بر اساس استانداردها تعیین شده است در عنوان مشخص است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم افشان 1x0.75 مشهد و یا اطلاع از قیمت سیم افشان 1x0.75 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
سیم افشان
نوع محصول
سیم مسی
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
0.75
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری