برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیم افشان 1x0.5 مشهد

  • سیم افشان 1x0.5 مشهد 
  • دارای هادی از جنس مس تابیده شده
  • دارای عایق PVC
  • دارای ولتاژ اسمی 300/500 V و  450/750 V
  • دارای ابعاد 1x0.5
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

سیم افشان 1x0.5 مشهد

سیم افشان 1x0.5 مشهد از جمله محصولات پرفروش و پرکاربرد ایرانی می باشد که در شرکت مشهد تولید می گردد. توجه داشته باشید کلیه محصولاتی که توسط این شرکت تولید می گردند، با نام تجاری سیم و کابل مشهد در نمایندگی های مجاز و دفاتر فروش عرضه می گردند. این شرکت معتبر در سال 1400 به عنوان تنها واحد نمونه کیفیت کشوری منتخب سازمان ملی استاندارد ایران شناخته شده است و بنابراین کلیه محصولات پس از طی مراحل دقیق ساخت و بهره مند شدن از بهترین متریال به بازار عرضه می گردند. تنوع محصولات این شرکت بسیار زیاد است و می توانید بر طبق کاربرد و کابل مورد نیاز محصول مورد نظر را خریداری نمایید 

سیم افشان 1x0.5 مشهد از نظر شکل ظاهری دارای رشته ‌های متعدد در کنار هم هست و این رشته ها به صورت افشان کنار یکدیگر قرار گرفته اند. نکته جالب در مورد نوشته روی سیم این است که لازم است بر طبق استانداردها، به فواصل کمتر از 275 میلی متر برسد. سیم های افشان مشهد در اندازه های متفاوتی ساخته می شوند و در همین سایت تمامی اطلاعات مربوط به آن ها قرار گرفته است. برای مطالعه و خرید آنها می توانید در همین سایت اقدام نمایید. در ضمن اطلاعات تکمیلی در خصوص این محصول نیز در ادامه ذکر شده است.

سیم افشان 1x0.5 مشهد

مشخصات فنی و مزایای سیم افشان 1x0.5 مشهد

سیم رشته ای 1x0.5 مشهد مانند سایر سیم ها از یک هادی و یک روکش و یا عایق تشکیل می شود. تفاوت این سیم با انواع دیگر سیم و کابل ها در شکل هادی موجود در ساختمان داخلی آن است. هادی این نوع سیم که از جنس مس ساخته می شود، دارای دوام بالایی است. در ضمن نوع مس به شکل تابیده شده می باشد. نکته مهمی که در استفاده از این سیم وجود دارد این است که در محل های خشک برای اتصالات مدارهای روشنایی و فرمان های الکتریکی قرار می گیرد و استفاده از آن به طور مستقیم زیردیوار مجاز نمی باشد.

سیم  1x0.5 افشان مشهد از ماده بسیار مقاوم PVC برای سخت عایق بهره مند شده است. این ماده در دسته متریال غیر سمی قرار می گیرد و به همین دلیل کاملا هم راستا با اهداف صلح با محیط زیست می باشد. علاوه بر این، ویژگی های مفید زیادی که در این متریال وجود دارد مانند ضدحریق بودن، آن را در دسته محبوب ترین ها در این صنعت قرار داده است. لازم به ذکر است ولتاژ اسمی این نوع سیم می تواند در دو محدوده 300/500 V و  450/750 Vقرار بگیرد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید سیم افشان 1x0.5 مشهد و یا اطلاع از قیمت سیم افشان 1x0.5 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
سیم افشان
نوع محصول
سیم مسی
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
0.5×1
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری