برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل آلومینیوم چهار رشته 4x16 مشهد

  • کابل آلومینیوم چهار رشته 4x16 مشهد 
  • هادی از جنس آلومینیوم
  • عایق از نوع شیلد SOZ
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت 
  • اندازه 4x16 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل آلومینیوم چهار رشته 4x16 مشهد

کابل 4 رشته آلومینیوم 4x16 مشهد یکی از پرکاربردترین و موثرترین کابل هایی است که در خطوط برق ضعیف مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است تمامی مراحل ساخت و تولید این نوع کابل در شرکت سیم و کابل مشهد صورت می گیرد. خوشبختانه این شرکت دارای سابقه چندین دهه فعالیت می باشد و در بازار از جایگاه بالایی برخوردار است. انواع متفاوت محصولات با برند مشهد در همین سایت قرار گرفته اند. از این نوع کابل چهار رشته می توان در پروژه های توزیع، انتقال نیرو و برق رسانی با ولتاژ پایین استفاده نمود.

کابل آلومینیوم با شیلد مسی 4x16 مشهد دارای متریال درجه یک، مناسب و استانداردی می باشد که در دسته کابل های مفتولی قرار می گیرد. دقت داشته باشید کابل های مفتولی به گونه ای ساخته می شوند که بتوانند هدایت جریان برق را به راحتی انجام دهند. کابلهای چهار رشته معمولا در دو نوع تولید می شود. تفاوت این دو نوع در سطح مقطع آنها است. در نوع اول سطح مقطع هر سه برابر و در دومی با توجه به اینکه رشته چهارم نول است، سطح مقطع کمتری دارد. اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول را در ادامه همین صفحه می توانید مشاهده کنیم.

کابل آلومینیوم چهار رشته 4x16 مشهد

مشخصات فنی و مزایای کابل آلومینیوم چهار رشته 4x16 مشهد

کابل آلومینیوم چهار رشته 4x16 مشهد مطابق استاندارد ملی و بین المللی با کد  IEC 60502, VDE 0271 ISIRI 3569 BS 5467 تولید می گردد. متریال پی وی سی برای ساخت دو قسمت مهم به نامهای بدینگ و روکش در این کابل استفاده شده است. بهتر است بدانید این ماده از ویژگی های بسیار زیادی مانند وضوح و شفافیت، غیر سمی بودن، ضد حریق بودن و قیمت مناسب نیز برخوردار می باشد. بهتر است بدانید ولتاژ اسمی مشخص و دقیق در این کابل محدوده 600 تا 1000 ولت می باشد.

کابل آلومینیوم 4x16 مشهد در دسته سیم و کابل های مفتولی می باشد که هادی آن نیز توسط متریال مقاوم و بسیار سبک آلومینیوم ساخته می شود. هادی در این کابل دارای کلاس 2 می باشد. شیلد SOZ متشکل از پلی اتیلن کراسلینک شده و رشته های مسی استرند شده که می تواند توام با نوار مسی نیز باشد به عنوان عایق در این کابل قرار می گیرد. در ضمن لایه آرمور این کابل با استفاده از رشته های فولادی و آلومینیوم ساخته شده است. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل آلومینیوم چهار رشته 4x16 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل آلومینیوم 4x16  چهار رشته مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل آلومینیومی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
16×4
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری