برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل آلومینیوم چهار رشته 4x10 مشهد

  • کابل آلومینیوم چهار رشته 4x10 مشهد 
  • هادی از جنس آلومینیوم
  • عایق از نوع شیلد SOZ 
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت 
  • اندازه 4x10 (mm2)
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل آلومینیوم چهار رشته 4x10 مشهد

کابل 4 رشته آلومینیوم 4x10 مشهد با استفاده از بهترین مواد بر روی بدنه و ساختمان داخلی ساخته شده است. این محصول در صنایع سیم و کابل مشهد تولید شده است و با توجه به کیفیت عالی، می تواند دوام طولانی نیز داشته باشد. بهتر است بدانید کابل آلومینیوم ۴ رشته دارای دو دسته می باشد. در دسته اول، هر ۴ رشته سطح مقطع یکسانی با یکدیگر دارند و در دسته دوم، سه رشته سطح مقطع برابر دارند و رشته چهارم نول است و بنابراین سطح مقطع کمتری را دارا می باشد.

کابل آلومینیوم با شیلد مسی 4x10 مشهد در پروژه های توزیع، انتقال نیرو و برق رسانی با ولتاژ پایین استفاده می شود. خوشبختانه کابل های چهار رشته یکی از پرکاربردترین کابل ها در خطوط برق ضعیف می باشند. ابعاد این محصول کاملا استاندارد می باشد و بر طبق استانداردهای ملی و جهانی ساخته می شود. کد این استاندارد برابر با ISIRI 3569, BS 5467, IEC 60502 VDE 0271 می باشد. دقت داشته باشید کابل های آلومینیوم نسبت به کابل های مسی سبکتر و در عین حال مقاوم تر می باشند. اطلاعات تکمیلی در ادامه مطلب موجود است. 

کابل آلومینیوم چهار رشته 4x10 مشهد

مشخصات فنی و مزایای کابل آلومینیوم چهار رشته 4x10 مشهد

کابل آلومینیوم چهار رشته 4x10 مشهد دارای هادی، عایق و روکش، بدینگ و آرمور بسیار مقاومی است. برای اطلاع بیشتر شما عرض می کنیم با توجه به تکنولوژی کنونی، معمولا از مس و یا آلومینیوم در ساخت هادی کابل های مفتولی بهره گرفته می شود. در این نوع سیم و کابل که از جنس آلومینیوم می باشد، هادی نیز توسط همین متریال مقاوم و بسیار سبک ساخته می شود. کلاس تعیین شده برای هادی آن نیز دو می باشد. بهتر است بدانید ولتاژ نامی در این کابل محدوده 600 تا 1000 ولت تعیین شده است که موجب کارکرد عالی کابل می گردد. شیلد SOZ متشکل از رشته های مسی استرند شده که می تواند توام با نوارمسی نیز باشد به همراه پلی اتیلن کراسلینک شده برای ساخت عایق استفاده شده است.

کابل آلومینیوم 4x10 مشهد با استفاده از متریال PVC در دو قسمت بدینگ و روکش تولید می شود. از ویژگی های این نوع عایق می توان گفت که در برابر آتش سوزی و حریق بسیار مقاوم است، بدین صورت که در زمان آتش سوزی باعث هدایت آتش نمی‌شود. جنس آرمور این کابل کمی متفاوت است و با استفاده از رشته های فولادی و آلومینیوم ساخته می شود. دیگر آن که اندازه این کابل 4 در 10 میلیمتر مربع می باشد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل آلومینیوم چهار رشته 4x10  مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل آلومینیوم 4x10 چهار رشته مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل آلومینیومی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
10×4
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری