برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل مفتول 4 رشته 4x10 مشهد

  • کابل مفتول 4 رشته 4x10 مشهد 
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت 
  • اندازه 4x10 میلی متر
16,572,600 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل مفتول 4 رشته 4x10 مشهد

کابل مفتولی 4 رشته 4x10 مشهد از به هم تاباندن چند رشته سیم مفتولی تشکیل شده اند و به تناسب تعداد رشته سیم ها، کابل های مفتولی در دسته کابلهای تک رشته و یا چند رشته قرار می گیرند. این محصول دارای کیفیت قابل قبولی می باشد و می توان آن را قابل رقابت با سیم و کابلها در سطح بین المللی دانست. بهتر است بدانید مدیران شرکت سیم و کابل مشهد از کارکنان متخصص و ماشین آلات به روز در جهت تولید محصولات خود استفاده می کنند. 

کابل 4 رشته مفتول 4x10 مشهد جهت نصب ثابت در خارج و یا داخل ساختمان ها، در صنعت و در کابل کشی زیر زمین و ... مورد استفاده قرار می گیرد. این کابل قادر است در برابر شرایط سخت محیطی به کار خود ادامه دهد. با توجه به مقاومت بالای این محصول در برابر تغییرات آب و هوایی، زنگ زدگی در آن بسیار کم اتفاق می افتد. بهتر است بدانید عمر مفید این محصول می تواند بیش از هفتاد سال نیز باشد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این کابل به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

کابل مفتول 4 رشته 4x10 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی کابل مفتول 4 رشته 4x10 مشهد

کابل مفتولی 4x10 مشهد از ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت برخوردار است. استانداردی با کد IEC 60502, VDE 0271 ISIRI 3569, BS 5467 برای ساخت این کابل در نظر گرفته شده است. خوشبختانه انواع سیم و کابل تولید شده در این شرکت دارای عایق و روکش بسیار مقاومی می باشند. لازم به ذکر است جنس عایق و روکش این محصول هر دو از نوع پی وی سی (PVC) می باشند و می توان اطمینان داشت که در برابر هر گونه آتش سوزی ناگهانی و شرایط جوی ناپایدار، از بدنه و سایر قطعات محافظت می کند.

کابل مفتول 4 رشته 4x10 مشهد دارای ابعاد بسیار استانداردی نیز هست که در عنوان نیز ذکر شده است. واحد اندازه گیری آن نیز متر تعیین شده است. تعداد رشته های موجود در این محصول برابر با 4 می باشد. با استفاده از هادی درجه یکی ساخته شده است که جنس آن مس می باشد. توجه داشته باشید فرایند آنیل سازی روی هادی صورت گرفته است و انعطاف آن افزایش پیدا کرده است. لازم به ذکر است در تصویر اطلاعات کامل تری از این محصول قابل مشاهده است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل 4 رشته مفتول 4x10 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل مفتول 4 رشته 4x10 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل مفتولی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
10×4
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری