برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل مفتول 4 رشته 4x6 مشهد

  • کابل مفتول 4 رشته 4x6 مشهد
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت 
  • اندازه 4x6 میلی متر
11,495,000 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل مفتول 4 رشته 4x6 مشهد

کابل مفتولی 4 رشته 4x6 مشهد از کیفیت و مرغوبیت بسیاری برخوردار است. با توجه به متریال به کار برده شده در آن، عمر مفید بالایی دارد. همچنین مشتریان از خرید این محصول رضایت داشته اند. شرکت سیم و کابل مشهد که تولید کننده این محصول نیز هست؛ انواع سیم و کابل با کاربردهای بسیار متفاوت و متنوعی را تولید می کند و در همین سایت بیشتر محصولات این شرکت قابل خریداری می باشند. یکی از ویژگی های مهم این محصول این است که در برابر هوای مرطوب و نم نیز مقاوم می باشد و بنابراین زنگ زدگی آن بسیار کم است.

کابل 4 رشته مفتول 4x6 مشهد از دسته کابلهایی است که دو ویژگی رسانا و هادی بودن در آن مهم تلقی می شود. توجه داشته باشید کابل های مفتولی در مقایسه با کابلهای افشان هدایت جریان برق را بهتر انجام می دهند، اما میزان انعطاف پذیری آنها از کابل افشان به مراتب کمتر است و در بازار به کابل خشک نیز معروف می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

کابل مفتول 4 رشته 4x6 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی کابل مفتول 4 رشته 4x6 مشهد

کابل مفتولی 4x6 مشهد دارای قطعات و متریالی می باشد که به شکل درستی انتخاب شده اند. متریال پی وی سی به عنوان عایق در این کابل انتخاب شده است. این متریال در بازار امروز از بهترین متریال های موجود است که می توان در این صنعت از آن استفاده نمود. ماده پی وی سی دارای کیفیت و جنس فوق العاده ای است و از وضوح و شفافیت بالایی برخوردار است، در ضمن در برابر حریق نیز بسیار مقاوم است. تعداد رشته های این کابل 4 عدد است. دقت داشته باشید متراژ این نوع سیم و کابل بر اساس واحد متر است.

کابل مفتول 4 رشته 4x6 مشهد دارای قطعاتی مطابق با استانداردهای روز دنیا می باشد. لازم به ذکر است کلیه سیم و کابل های مفتولی تولید شده در شرکت مشهد از هادی مسی برخوردار می باشند. اما برخی از کابلها مانند همین کابل که دارای هادی مسی می باشند، فرایند آنیل شدن بر روی آنها صورت گرفته است. دیگر آن که محدوده ولتاژ اسمی در این محصول برابر با 0.6/1 KV می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل مفتول 4 رشته 4x6 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 4 رشته مفتول 4x6 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل مفتولی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
6×4
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری