برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل مفتول 4 رشته 4x4 مشهد

  • کابل مفتول 4 رشته 4x4 مشهد
  • هادی از جنس مس آنیل شده
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت
  • اندازه 4x4 میلی متر
8,052,000 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل مفتول 4 رشته 4x4 مشهد

کابل مفتولی 4 رشته 4x4 مشهد دارای قطعات بسیار باکیفیتی می باشد و در شرکت معتبر مشهد در ایران تولید می گردد. از این نوع کابل معمولا در کابل کشی ساختمان ها و مصارف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد، اما می توان در داخل منازل هم از آن استفاده نمود. توجه داشته باشید صنایع سیم و کابل مشهد علاوه بر انواع کابلهای مفتولی، سیم و کابلهای متنوع مانند افشان، مخابراتی و ... را نیز تولید می کند و اطلاعات مربوط به آنها در همین سایت موجود است.

کابل 4 رشته مفتول 4x4 مشهد توسط طراحان شرکت مشهد به گونه ای طراحی می شود که بتواند هدایت جریان برق را به راحتی انجام دهد. این کابل کاربردی و مقاوم که از نوع مفتولی است به کابل خشک نیز معروف می باشد، چرا که میزان انعطاف پذیری آن بسیار کمتر از دیگر کابلها می باشد. بهتر است بدانید این محصول دارای عمر طولانی نیز هست و می تواند بیش از هفتاد سال عمر کند. شما می توانید با خرید این محصول در هزینه های مربوط به کابل مفتولی نیز صرفه جویی نمایید.

کابل مفتول 4 رشته 4x4 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی کابل مفتول 4 رشته 4x4 مشهد

کابل مفتولی 4x4 مشهد از دسته کابل های مفتولی است که استاندارد آن با کد IEC 60502, VDE 0271 ISIRI 3569, BS 5467  شناخته می شود. نوع استاندارد در هر کابلی می تواند متفاوت باشد، چرا که کاربرد و متریال به کار برده شده در آنها متفاوت است و بر طبق استاندارد تعریف می گردد. عایقی که در این نوع سیم و کابل استفاده شده است، پی وی سی است. توجه داشته باشید سازگاری زیستی عایق  PVC با شرایط محیطی آن بسیار بالا است و می تواند مقاومت بسیاری را برای بدنه و ساختمان داخلی فراهم کند.

کابل مفتول 4 رشته 4x4 مشهد از نظر جنس هادی نیز جزو بهترین ها می باشد، چرا که هادی آن از فلز مس ساخته شده است. فلز مس ویژگی های فنی فوق العاده ای برای این نوع کابلها به همراه دارد و از فلزات دیگری مانند آلومینیوم نیز برتر عمل می کند. نوع مس در این کابل از نوع آنیل شده می باشد. بهتر است بدانید علاوه بر عایق جنس روکش این کابل نیز از نوع پی وی سی می باشد. این متریال در برابر حریق نیز مقاوم است. در ضمن این محصول از ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت برخوردار است. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل 4 رشته مفتول 4x4 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل مفتول 4 رشته 4x4 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل مفتولی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
4×4
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری