برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل مفتول 4 رشته 4x16 مشهد

  • کابل مفتول 4 رشته 4x16 مشهد
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت 
  • اندازه 4x16 میلی متر
26,653,000 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل مفتول 4 رشته 4x16 مشهد

کابل مفتولی 4 رشته 4x16 مشهد در شرکت سیم و کابل مشهد به تولید رسیده است و کلیه مراحل طراحی و مونتاژ آن نیز در همین شرکت صورت گرفته است. خوشبختانه مدیران شرکت مشهد همواره در پی ارتقای کمی و کیفی محصولات خود هستند و امروزه شاهد سیم و کابلهایی باکیفیت و متنوع برند مشهد هستیم که در بازار از جایگاه خوبی از نظر فروش و رضایت مشتری برخوردار می باشند. شما می توانید انواع مختلف سیم و کابل مشهد از نوع مفتولی تک رشته و چند رشته مشهد را در همین سایت مشاهده نمایید. 

کابل 4 رشته مفتول 4x16 مشهد از نظر قیمتی نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد لازم به ذکر است کابل مفتولی مشهد نسبت به ساییدگی نیز می تواند از خود محافظت نماید. این محصول را می توان در محیط های پرآب و مرطوب، خشک و مکان های باز و بسته نیز نصب نمود. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این کابل هستید، شما را به مطالعه ادامه مطلب دعوت می نماییم.

کابل مفتول 4 رشته 4x16 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی کابل مفتول 4 رشته 4x16 مشهد

کابل مفتولی 4x16 مشهد از محصولات چند رشته ایرانی می باشد. تعداد رشته ها در عنوان مشخص است. هادی این کابل مستحکم و ضد ضربه، فلز مس از نوع آنیل شده می باشد. دقت داشته باشید این نوع فرایند به بهبود ماشین کاری و ضربه پذیری هادی نیز منجر خواهد شد. بهتر است بدانید علاوه بر فلز مس، عناصر رسانای دیگری مانند آلومینیوم برای ساخت هادی در انواع سیم و کابل انتخاب می شوند، اما کیفیت و مرغوبیت فلز مس را نخواهند داشت.

کابل مفتول 4 رشته 4x16 مشهد از متریال پی وی سی در قسمت عایق برخوردار شده است. لازم به ذکر است در صورتی که متریال pvc در مجاورت مواد شیمیایی قرار بگیرد می تواند از خود مراقبت کند و هیچ گونه ترک خوردگی در آن مشاهده نخواهد شد. علاوه بر آن غیر قابل اشتعال و غیر سمی می باشد. روکشی هم که برای محصول انتخاب شده، از جنس پی وی سی می باشند. توجه داشته باشید شرکت مشهد موفق شده است نشان استاندارد IEC 60502, VDE 0271 ISIRI 3569, BS 5467 را کسب نماید و بنابراین تمامی تولیدات از استاندارد لازم برخوردار هستند.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل 4 رشته مفتول 4x16 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل مفتول 4 رشته 4x16 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل مفتولی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
16×4
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری