برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل مفتول دو رشته 2x4 مشهد

  • کابل مفتول دو رشته 2x4 مشهد
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت 
  • اندازه 2x4 میلی متر
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل مفتول دو رشته 2x4 مشهد

کابل 2x4 مفتولی دو رشته مشهد دارای قطعات بسیار باکیفیتی می باشد و بنابراین عمر مفید بالایی دارد. همچنین مشتریان از خرید این محصول رضایت داشته اند. با توجه به این که کابل مفتول مشهد از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد معمولا در کابل کشی ساختمان ها و مصارف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت سیم و کابل مشهد محصولاتی با کاربردهای بسیار متفاوت و متنوعی را تولید می کند و در همین سایت بیشتر محصولات این شرکت قابل خرید می باشند.  

کابل مفتولی 2x4 دو رشته مشهد نسبت به ساییدگی و خوردگی مقاومت بالایی را دارا می باشد. لازم به ذکر است شرکت مشهد موفق شده است نشان استانداردIEC 60502, VDE 0271 ISIRI 3569, BS 5467 را کسب نماید و بنابراین تمامی تولیدات از استاندارد لازم برخوردار هستند. خوشبختانه این کابل ها در بازارهای داخلی و بین المللی از محبوبیت بالایی برخوردارند، به دلیل آن که دارای کیفیت عالی و قیمت مناسبی هستند. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول هستید، شما را به مطالعه ادامه مطلب دعوت می نماییم.

کابل مفتول دو رشته 2x4 مشهد

مشخصات فنی و مزایای کابل مفتول دو رشته 2x4 مشهد

کابل 2 رشته مفتولی 2x4 مشهد دارای قطعاتی مطابق با استانداردهای روز دنیا می باشد و از ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت برخوردار است. هادی این کابل مستحکم و ضد ضربه، مس از نوع آنیل شده می باشد. این نوع فرایند به بهبود ماشین کاری و ضربه پذیری هادی در انواع سیم و کابل نیز منجر خواهد شد. این محصول مقاوم دارای ابعاد بسیار استانداردی نیز هست که در عنوان نیز ذکر شده و برابر با 2 در 4 میلیمتر می باشد. تعداد رشته های موجود در این محصول برابر با 2 می باشد. 

کابل مفتول دو رشته 2x4 مشهد از متریال پی وی سی در قسمت عایق برخوردار شده است. این نوع متریال دارای ویژگی های بسیار زیادی است. برای مثال هنگامی که متریال pvc در مجاورت مواد شیمیایی قرار بگیرد می تواند از خود مراقبت کند و هیچ گونه ترک خوردگی در آن اتفاق نیفتد. دیگر آن که غیر قابل اشتعال و غیر سمی می باشد. غلاف و فیلر به کار رفته در این کابل هم از جنس پی وی سی می باشند. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل مفتول دو رشته 2x4 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل مفتولی 2x4 دو رشته در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل مفتولی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
4×2
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری