برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل مفتول دو رشته 2x2.5 مشهد

  • کابل مفتول دو رشته 2x2.5 مشهد
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت
  • اندازه 2x2.5 میلی متر
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل مفتول دو رشته 2x2.5 مشهد

کابل مفتولی 2x2.5 دو رشته مشهد دارای مواد و قطعات مرغوبی است که در شرکت سیم و کابل مشهد مونتاژ شده اند. بهتر است بدانید این شرکت دارای نیروهای متخصصی می باشد که از دانش بروز و لازم برای تولید محصولات برخوردار هستند، بنابراین با رشد تکنولوژی بر کیفیت و تنوع محصولات شرکت سیم و کابل مشهد نیز افزوده می شود. این محصول از لحاظ اندازه و وزن به گونه ای طراحی شده است که کارایی آن را ساده می نمایند.

کابل مفتول دو رشته 2x2.5 مشهد با هوشمندی و طراحی دقیقی به تولید انبوه رسیده است. این محصول مقاوم می تواند در داخل داکت‌های زیرزمینی، ماشین آلات، تابلوهای فرمان و تجهیزات کنترلی، ساخت تابلو برق، کابل کشی در لوله های خرطومی و ساده، توزیع برق در نیروگاه ها و …  به کار گرفته شود. لازم به ذکر است این نوع کابل از کیفیت مناسب، ساختمان داخلی استاندارد، قیمت به صرفه و بسیاری ویژگی های مفید دیگر برخوردار می باشد. برای آشنایی با این محصول مقاوم و استاندارد ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

کابل مفتول دو رشته 2x2.5 مشهد

مشخصات فنی و مزایای کابل مفتول دو رشته 2x2.5 مشهد

کابل 2x2.5 مفتولی دو رشته مشهد مطابق استاندارد ملی و بین المللی با کد  IEC 60502, VDE 0271 ISIRI 3569, BS 5467 ساخته شده است. این محصول کاربردی با استفاده از عایق PVC ساخته شده است. این عایق از بهترین متریال موجود در بازار است و  یکی از مهمترین مشخصات آن غیر قابل اشتعال بودن آن می باشد. از دیگر ویژگی های این متریال این است که قابلیت خم شوندگی و دوام بالایی را دارد و در عین حال هزینه تولید این ماده برای عایق انواع سیم و کابل مناسب است. 

کابل 2 رشته مفتولی 2x2.5 مشهد دارای ولتاژ نامی استاندارد 600 تا 1000 ولت می باشد. بهتر است بدانید فلز مس، جنس هادی کابل مفتولی مشهد است که خوشبختانه با استانداردها نیز مطابقت دارد. مس به کار برده شده در هادی این محصول از نوع مس آنیل شده می باشد که از ویژگی های این نوع مس می توان گفت که قابلیت رسانایی و هدایت الکتریکی را در کابل افزایش می دهد. به همین دلیل مس آنیل شده در این صنعت نقش به سزایی را ایفا می کند. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل مفتول دو رشته 2x2.5 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل مفتولی 2x2.5 دو رشته در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل مفتولی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
2.5×2
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری