برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل مفتول دو رشته 2x6 مشهد

  • کابل مفتول دو رشته 2x6 مشهد
  • هادی از جنس مس آنیل شده
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت 
  • اندازه 2x6 میلی متر
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل مفتول دو رشته 2x6 مشهد

کابل مفتولی 2x6 دو رشته مشهد در دسته محصولات جدید ایرانی می باشد که در شرکت مشهد تولید می گردد. مدیران شرکت سیم و کابل مشهد که تولید کننده این نوع از کابلها می باشند، موفق شده اند نشان استاندارد IEC 60502, VDE 0271 ISIRI 3569, BS 5467 را کسب نمایند. با توجه به متریال به کار برده شده در این نوع کابل، می توان گفت به راحتی می تواند در برابر شرایط سخت محیطی به کار خود ادامه دهد و دچار تخریب نگردد. بهتر است بدانید این نوع کابل نسبت به کابلهای افشان عملکرد بهتری در جهت انتقال برق را دارا می باشد. 

کابل مفتول دو رشته 2x6 مشهد در داخل و خارج از منازل، تاسیسات استاتیک، زیر زمین ها و در مناطق بتنی و آب برای تامین انرژی مورد استفاده قرار می گیرد. بیشترین نوع مصرف این کابل در صنعت می باشد. هزینه این کابل نسبت به سایر کابلهای موجود کمتر می باشد و این خود یکی از دلایل محبوبیت این محصول در بازار می باشد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

کابل مفتول دو رشته 2x6 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی کابل مفتول دو رشته 2x6 مشهد

کابل 2x6 مفتولی دو رشته مشهد از دسته کابلهایی است که برای هادی آنها فلز مس در نظر گرفته شده است. هنگامی که فرایند آنیل سازی روی مس صورت می گیرد؛ انعطاف پذیری فلز افزایش پیدا می کند و اثرات سخت آن از بین می رود. دیگر ویژگی این فرایند این است که به افزایش قابلیت رسانایی و هدایت الکتریکی سیم و کابل منجر خواهد شد. ویژگی مفید این فلز بسیار زیاد است و از فلزهای رسانای دیگر نیز بهتر عمل می کند. ولتاژ اسمی این محصول نیز 600 تا 1000 ولت است.

کابل 2 رشته مفتولی 2x6 مشهد که دارای ابعاد 2 در 6 میلیمتر می باشد از نوع دو رشته می باشد، بدان معنا که دو رشته سیم به هم مفتول شده اند. این نوع سیم و کابل ایرانی دارای عایق و روکش بسیار مقاومی نیز می باشد. جنس عایق و روکش هر دو از نوع پی وی سی (PVC) می باشند و می توان اطمینان داشت که در برابر هر گونه آتش سوزی ناگهانی این محصول کاملا ایمن می باشد، چرا که از متریال ضد حریق ساخته شده است. همچنین متریال پی وی سی عایق حرارتی بسیار مقاومی نیز می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل مفتول دو رشته 2x6 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل مفتولی 2x6 دو رشته در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل مفتولی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
6×2
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری