برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل مفتول تک رشته 1x185 مشهد

  • کابل مفتول تک رشته 1x185 مشهد 
  • هادی از جنس مس آنیل شده
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت
  • اندازه 1x185 میلی متر
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل مفتول تک رشته 1x185 مشهد

کابل مفتولی 1x185 تک رشته مشهد از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه تهیه شده است. دقت داشته باشید این محصول از انعطاف بالا و وزن سبکی برخوردار است. توجه فرمایید این کابل بر اساس استاندارد ملیIEC 60502, VDE 0271 ISIRI 3569 BS 5467 ساخته شده است. شرکتی که مسئولیت تولید و عرضه این محصول را بر عهده دارد سیم و کابل مشهد می باشد. این شرکت دارای قدمتی چندین ساله است و دارای اعتبار قابل قبولی در بازار می باشد. لازم به ذکر است کابلهای مفتول مشهد در تعداد رشته های مختلفی مانند تک رشته، دو رشته و ... تولید می گردند و در همین سایت نیز می توانید آنها را خریداری نمایید.

کابل مفتول یک رشته 1x185 مشهد در زیر زمین، داکت‌ها، تأسیسات داخل ساختمان، داخل آب و در فضای باز که امکان صدمات مکانیکی وجود ندارد، می تواند به صورت ثابت نصب شود. لازم به ذکر است این محصول از جایگاه خوبی در بازار مربوط به این صنعت نیز برخوردار می باشد و توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید. دقت داشته باشید کلیه مراحل مونتاژ این محصول در داخل شرکت مشهد انجام می شود. در ادامه به معرفی مختصری از مشخصات فنی نوع کابل مفتولی مشهد می پردازیم.

کابل مفتول یک رشته 1x185 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی کابل مفتول تک رشته 1x185 مشهد

کابل 1x185 مفتولی تک رشته مشهد شامل هادی از جنس مس نرم مفتولی و آنیل شده می باشد. لازم به ذکر است با توجه به ویژگی های فیزیکی و شیمیایی فلز مس از سایر فلزات برتری دارد .دقت داشته باشید از مس آنیل شده برای کلیه کابل های مفتولی تک رشته مشهد استفاده شده است. توجه نمایید عایق آن از جنس pvc می باشد. پی وی سی از بهترین متریال موجود در بازار سیم و کابل می باشد که می تواند در مقابل حریق مقاومت بالایی را از خود نشان دهد.

کابل تک رشته مفتولی 1x185 مشهد علاوه بر کیفیت دارای قیمت مناسبی نیز می باشد. قابل توجه است ابعاد این کابل بر اساس استانداردهای لازم برابر با 185 میلیمتر می باشد که در تعداد رشته که عدد یک است، ضرب خواهد شد. دقت داشته باشید ولتاژ اسمی تعریف شده در این محصول در محدوده 600 تا 1000 ولت می باشد. لازم به ذکر است این کابل مفتولی از غلاف و فیلر پی وی سی نیز برخوردار می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل مفتول تک رشته 1x185 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل مفتولی 1x185 تک رشته مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل مفتولی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
185×1
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری