برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل مفتول تک رشته 1x240 مشهد

  • کابل مفتول تک رشته 1x240 مشهد
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت
  • اندازه 1x240 میلی متر
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل مفتول تک رشته 1x240 مشهد

کابل مفتولی 1x240 تک رشته مشهد از جمله تجهیزات مهمی می باشد که برای تامین برق منازل و فضاهای بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین در تامین انرژی فضاهای مختلف مانند فضای باز، بخش های قرار گرفته در آب و بخش داخل ساختمان نقش عمده ای را ایفا می کند. این کابل مفتولی پرقدرت که به کابل خشک نیز معروف می باشد، در شرکت سیم و کابل مشهد تولید می گردد و موفق شده است رضایت مشتریان را نیز جلب نماید.

کابل 1x240 مفتولی تک رشته مشهد از کیفیت مرغوبی برخوردار می باشد. استانداردهایی که برای ساخت این کابل به کار گرفته می شود معادل IEC 60502, VDE 0271 ISIRI 3569, BS 5467 می باشد .یکی از مهم ترین ویژگی های این نوع کابل این است که برای انتقال جریان برق بسیار مناسب می باشد و مقاومت بالایی را در برابر خطرات احتمالی دارا می باشد. شما می توانید انواع دیگر کابلهای تک رشته مشهد را در داخل همین سایت مشاهده نمایید. اطلاعات تکمیلی در ارتباط با ویژگی های فنی و کاربردی این کابل در ادامه مطلب موجود است. 

کابل مفتول تک رشته 1x240 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی کابل مفتول تک رشته 1x240 مشهد

کابل تک رشته مفتولی 1x240 مشهد در ولتاژ مشخصی که بین 600 تا 1000 ولت می باشد، عملکرد عالی را از خود نشان می دهد. عایق این کابل از جنس آمیزه  PVC  می باشد و بنابراین در مقابل نفوذ حریق بسیار مقاوم است. لازم به ذکر است ابعاد این کابل تک رشته برابر با 1 در 240 میلیمتر می باشد. بهتر است بدانید کابلهای چند رشته نیز علاوه بر کابلهای تک رشته مفتولی و انواع کابلهای افشان در شرکت سیم و کابل مشهد تولید می گردند.

کابل مفتول یک رشته 1x240 مشهد دارای هادی مقاومی می باشد. لازم به ذکر است مس و آلومینیوم بهترین رساناهای شناخته شده هستند. جنس هادی که برای این کابل پرقدرت و دارای طول عمر طولانی در نظر گرفته شده است از نوع مسی می باشد. توجه نمایید طبق فرایندی بر روی مس، نوع آن آنیل شده می باشد. فرایند آنیل سازی موجب انعطاف بیشتر هادی خواهد شد. نوع کلاس هادی می تواند در کابلهای مفتولی متفاوت است. برای اطلاع بیشتر شما عرض می کنیم با توجه به نوع هادی این کابل اصطلاحا با نام کابل مسی شناخته می شود .

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل مفتول تک رشته 1x240 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل مفتولی 1x240 تک رشته مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل مفتولی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
240×1
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری