برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل مفتول تک رشته 1x120 مشهد

  • کابل مفتول تک رشته 1x120 مشهد
  • هادی از جنس مس آنیل شده
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت 
  • اندازه 1x120 میلی متر
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل مفتول تک رشته 1x120 مشهد

کابل مفتول یک رشته 1x120 مشهد از بهترین متریال موجود ساخته شده است و دارای ساختار دقیق و استانداردی می باشد. لازم به ذکر است این محصول در شرکت معتبر سیم و کابل مشهد تولید می گردد. دقت داشته باشید مدیران و طراحان با برنامه ریزی و تلاش برای نیل به اهداف بلند مدت خود توانسته اند سیم و کابلهای مرغوبی را تولید نمایند و خوشبختانه شرکت سیم و کابل مشهد جایگاه مناسب و رضایت بخشی را در بازار این صنعت دارا می باشد. 

کابل مفتولی 1x120 تک رشته مشهد از چند نوع رشته سیم تشکیل شده است و دارای چندین لایه محافظتی نیز می باشد. بهتر است بدانید کابل های برق انواع متفاوتی دارند از جمله کابل کنترل، کابل مخابراتی، کابل آرموردار، کابل افشان، کابل شیلددار، کابل خودنگهدار، کابل کواکسیال و ... که اکثر این نوع کابل ها در شرکت سیم و کابل مشهد تولید می گردند. شما می توانید با مراجعه به صفحه محصول مورد نظر خود اطلاعات کامل کاربردی، ظاهری و فنی آن را مشاهده نمایید. 

کابل مفتول تک رشته 1x120 مشهد

مشخصات فنی و مزایای کابل مفتول تک رشته 1x120 مشهد

کابل تک رشته مفتولی 1x120 مشهد دارای وزن بسیار سبک و در عین حال بدنه مقاومی می باشد. برای روکش و عایق این کابل از یک نوع متریال مقاوم و مستحکم به نام پی وی سی استفاده شده است. متریال pvc از بهترین مواد موجود در بازار می باشد که در حال حاضر کاربرد زیادی در قسمت عایق و روکش انواع سیم و کابل دارا می باشد. این محصول دارای ابعاد بسیار مناسب 1 در 120 میلیمتر می باشد. خوشبختانه کلیه ابعاد بر اساس استانداردهای لازم تعیین شده اند.

کابل 1x120 مفتولی تک رشته مشهد از یکی از مناسب ترین هادی های موجود در این صنعت برخوردار است و جنس آن مس آنیل شده می باشد. خوشبختانه کلیه استانداردهای لازم برای تولید این نوع سیم و کابل رعایت گردیده است. اگر نوع استاندارد برای شما اهمیت دارد می توانیم کدهای آن را ذکر کنیم که شامل کد IEC 60502, VDE 0271 ISIRI 3569, BS 5467 می باشند. ولتاژ نامی این کابل عددی بین 600 تا 1000 ولت است. این ولتاژ می تواند محدوده کارکرد درست محصول را مشخص نماید. در خارج از گستره امکان خرابی در کابل وجود دارد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل مفتول تک رشته 1x120 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل مفتول یک رشته 1x120 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل مفتولی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
120×1
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری