برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل مخابراتی هوایی 25 زوج 0.6 مشهد

  • کابل مخابراتی هوایی 25 زوج 0.6 مشهد
  • دارای هادی از جنس مس آنیل شده
  • دارای عایق پلی اتیلن
  • دارای مغزی از جنس CCAM
  • دارای قطر 0.60 میلیمتر
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل مخابراتی هوایی 25 زوج 0.6 مشهد

کابل مخابراتی 25 زوج 0.6 هوایی مشهد دارای روکش مستحکم و مقاومی در برابر بارندگی و نور خورشید می باشد. این کابل ها به صورت متداول به رنگ مشکی هستند و به واسطه روکش مقاوم، قابلیت خمش کمی دارند و شکننده تر می باشند. بهتر است ذکر شود این کابل هوایی که از نوع مخابراتی می باشد در دسته کابل های خود نگهدار قرار می گیرد. این نوع سیم و کابل مشهد دارای کاربرد موثری در صنعت مخابرات و تاسیسات برقی می باشد که از مزایای آن می توان به نصب و اجرای سریع و ساده، ایمنی بالا و و کنترل زیست محیطی آن اشاره کرد. 

کابل هوایی 25 زوج 0.6 مشهد دارای طراحی تخصصی و بسیار دقیقی است و بر طبق استانداردهای لازم مانند استاندارد شرکت مخابرات ایران ساخته می شود. در جهت تکمیل اطلاعات عرض می کنیم که کابل های مخابراتی در دو نوع مسی و نوری تولید می شوند و به دو روش هوایی و زمینی مورد استفاده قرار می گیرند. انواع کابلهای مخابراتی هوایی و زمینی مشهد با تعداد زوج های متفاوت در همین سایت موجود می باشند. اطلاعات تکمیلی در رابطه با این کابل نیز در ادامه این صفحه قابل مشاهده می باشد.

کابل مخابراتی هوایی 25 زوج 0.6 مشهد

ویژگی های فنی و کاربردی کابل مخابراتی هوایی 25 زوج 0.6 مشهد

کابل مخابراتی هوایی 25 زوج مشهد از دسته كابل هوايی با هادی روكش دار می باشد و نوع هادی آن از جنس مس آنیل شده است. لازم به ذکر است قطری که برای این هادی در نظر گرفته شده است 0.60 میلیمتر می باشد این محصول دارای 25 کابل زوجی می باشد که در داخل ساختمان آن کار گذاشته شده است. این نوع سیم و کابل به صورت متراژ یک متر در بازار عرضه می گردد. در ساختمان داخلی این محصول سیم زمین مسی با قطر 0.40 مشاهده می شود. پوشش حفاظ الکترواستاتیک کابل نیز متشکل از نوار پلی استر، نوار پلی استر آلومینیوم در آن موجود است.

کابل هوایی 0.6 مخابراتی مشهد از متریال پلی اتیلن برای ساخت عایق، برخوردار شده است. دقت داشته باشید از عایق پلی اتیلن در کابل‌هایی با ولتاژ بالاتر از ۲۰ استفاده می‌شود و برای جلوگیری از آتش سوزی نوع غلاف آن پی وی سی انتخاب می شود. دقت داشته باشیذ در این محصول به منظور از بین بردن پارازیت، از فویل مخصوصی استفاده می گردد. جنس مغزی به کار رفته در این کابل هوایی مخابراتی نیز CCAM می باشد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل مخابراتی هوایی 25 زوج 0.6 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل مخابراتی 25 زوج 0.6 هوایی مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل زوجی
کابل مخابراتی
کابل هوایی
نوع محصول
سیم و کابل
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری