برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل مخابراتی زمینی 2 زوج 0.6 مشهد

  • کابل مخابراتی زمینی 2 زوج 0.6 مشهد
  • دارای هادی از جنس مس آنیل شده
  • دارای عایق پلی اتیلن
  • دارای وزن 35 کیلوگرم 
  • دارای قطر 0.60 میلیمتر
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل مخابراتی زمینی 2 زوج 0.6 مشهد

کابل 2 زوج 0.6 زمینی مشهد در دسته کابل های مخابراتی قرار می گیرد و بنابراین عمده ترین کاربرد این محصول برقراری شبکه های مخابراتی و خطوط تلفن و ارتباطی می باشد. کابلهای مخابراتی به دو دسته زمینی و هوایی تقسیم می شوند. لازم به ذکر است کابلهای زمینی زوجی امکان نصب زمینی یا زیر زمینی را نیز دارا می باشند. این نوع کابلها در زوج های متفاوتی تولید می گردند تا بتوان بر اساس نوع کاربری زمین محصول مورد نظر را خریداری نمود. بهتر است بدانید شرکت سیم و کابل مشهد این کابل پرقدرت را تولید می نماید. 

کابل مخابراتی 2 زوج 0.6 زمینی مشهد با استفاده از استانداردهای لازم تولید گردیده است. میزان رضایت مشتریان از محصولات شرکت مشهد مثبت بوده است، چرا که این شرکت مخابراتی در سال 1379 تاسیس گردیده و تا به الان مشغول به فعالیت می باشد. بنابراین می توان از کیفیت بالا و اعتبار محصولات در بازار اطمینان یافت. به منظور آشنایی بیشتر با این محصول نیز می توانید به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. 

کابل مخابراتی زمینی 2 زوج 0.6 مشهد

کاربردهای فنی و مزایای کابل مخابراتی زمینی 2 زوج 0.6 مشهد

کابل مخابراتی زمینی 2 زوج مشهد دارای هسته ای از جنس فلز مس می باشد. انعطاف پذیری و قدرت خمش این کابل به نسبت تعداد رشته ها و زوج ها، درون کابلها متفاوت می باشد. هادی موجود در این نوع سیم و کابل از جنس مس آنیل شده و  یا مسی به قطر 0.60 میلیمتر می باشد. این نوع کابل دارای 2 زوج در تعداد رشته ها می باشد. دیگر نکته لازم به ذکر در خصوص این کابل مخابراتی زمینی نوع عایق آن است که می توان گفت از بهترین عایق های موجود در بازار می باشد و نام آن پلی اتیلن است. 

کابل زمینی 0.6 مخابراتی مشهد از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد. بهتر است بدانید به صورت ثابت در زیر یا روی دیوار یا مصرف زیرزمینی از این محصول مجاز نمی باشد.لازم به ذکر است پوشش حفاظ الکترواستاتیک کابل از یک نوار پلی استر و نوار پلی استر آلومینیوم ساخته شده است و بنابراین می توان از دوام این کابل اطمینان حاصل یافت. سیمی که در داخل زمین قرار گرفته است، دارای قطر 0.40 می باشد و جنس آن مسی است. در ضمن ولتاژ اسمی این کابل نیز 200 ولت است. وزن این محصول نیز 35 کیلوگرم می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل مخابراتی زمینی 2 زوج 0.6 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 2 زوج 0.6 زمینی مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل زمینی
کابل زوجی
کابل مخابراتی
نوع محصول
سیم و کابل
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری