برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل مخابراتی هوایی 20 زوج 0.6 مشهد

  • کابل مخابراتی هوایی 20 زوج 0.6 مشهد 
  • دارای هادی از جنس مس آنیل شده
  • دارای عایق پلی اتیلن
  • دارای وزن 68 کیلوگرم
  • دارای قطر 0.60 میلیمتر
0 تومان
ناموجود
خروج
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل مخابراتی هوایی 20 زوج 0.6 مشهد

کابل مخابراتی 20 زوج 0.6 هوایی مشهد یکی از پرکاربردترین محصولاتی است که توسط صنایع سیم و کابل مشهد به تولید انبوه می رسد. این کابلها که در ابتدا در فرانسه تولید می شدند، دارای کاربرد بسیار مهمی در جهت انتقال برق و ارتباط خطوط تلفن می باشند. لازم به ذکر است انواع متفاوتی از سیم و کابل در شرکت سیم و کابل مشهد نیز تولید می شوند که اطلاعات آنها در همین سایت قابل مشاهده می باشد و می توانید آنها را در صفحه مربوطه سفارش دهید.

کابل مخابراتی هوایی 20 زوج مشهد دارای مقاومت و دوام بسیار بالایی می باشد، این امر به دلیل استفاده از بهترین متریال برای ساخت آن بوجود می آید. توجه داشته باشید از کابلهای هوایی در مناطقی که لازم است شرایط زیست محیطی آن دست نخورده باقی بماند و یا اینکه تغییرات بوجود آمده در آن حداقل باشد نیز بیشتر استفاده می شود. اگر علاقه مند به خرید این کابل هستید، می توانید ویژگی های بیشتری از آن را در ادامه همین صفحه مطالعه نمایید. 

کابل مخابراتی هوایی 20 زوج 0.6 مشهد

ویژگی های فنی و ظاهری کابل مخابراتی هوایی 20 زوج 0.6 مشهد

کابل هوایی 0.6 مخابراتی مشهد دارای نوع مغزی از جنس CCAM می باشد. جنس عایق به کار رفته در این محصول پلی اتیلن است و بهتر است بدانید برای جلوگیری از اشتعال این کابل که دارای عایق پلی اتیلن است، روکش خارجی آن را از PVC می‌سازند. متراژ کابلهای زوجی شرکت مشهد به صورت یک متر هستند. وزنی که برای این نوع سیم و کابل در نظر گرفته شده است 68 کیلوگرم می باشد. توجه داشته باشید جنس هادی به کار رفته در این محصول از مس می باشد و نوع آن آنیل شده است. 

کابل هوایی 20 زوج 0.6 مشهد جهت جلوگیری از پارازیت بر روی بدنه خود دارای فویل می باشد. ضخامت رشته های موجود در این نوع کابل 0.6 میلی متر می باشد. در تاسیسات تلفن خارج ساختمان و شبکه های محلی زیر زمین نیز می توان این محصول را مشاهده نمود. نکته مهم دیگر در ارتباط با این نوع کابل این است که پوشش حفاظ الکترواستاتیک کابل از نوار پلی استر، نوار پلی استر آلومینیوم ساخته شده است و به همراه سیم زمین از جنس مسی می باشد و قطر آن 0.40 است، در ساختمان این کابل کارگذاشته می شود. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل مخابراتی هوایی 20 زوج 0.6 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل مخابراتی 20 زوج 0.6 هوایی مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل زوجی
کابل مخابراتی
کابل هوایی
نوع محصول
سیم و کابل
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
<
>

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری