برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل انعطاف پذیر شیلدار 3x2.5 مشهد

  • کابل انعطاف پذیر شیلدار 3x2.5 مشهد 
  • دارای عایق PVC
  • دارای وزن 234 کیلوگرم
  • دارای ولتاژ اسمی بین 500-300 ولت
  • اندازه 3x2.5 متر
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل انعطاف پذیر شیلدار 3x2.5 مشهد

کابل شیلدار انعطاف پذیر 3x2.5 مشهد دارای کیفیت بسیار عالی و طول عمر بالایی نیز هست، به دلیل اینکه این محصول در شرکت ایرانی مشهد ساخته می شود و بر اساس تکنولوژی روز دنیا متریال آن تهیه و ساخته شده است. بهتر است بدانید کابل های شیلد دار دارای انواع مختلفی از نظر نوع شیلد و تعداد رشته های درون کابل هستند که با توجه به نیاز کاربر انتخاب می شوند. کلیه کابلهای شیلداری که توسط صنایع سیم و کابل مشهد ساخته شده اند در همین سایت موجود می باشد. 

کابل شیلدار 3 رشته 3x2.5 مشهد در اندازه دقیقی ساخته شده است. بهتر است در این جا تعریفی از کابل شیلدار ارائه دهیم. این نوع کابل به کمک ابزارهای دقیق می تواند در کاهش نویزهای موجود برای اندازه گیری دقیق کمیت هایی مانند دما، رطوبت، فشار و.... موثر باشد. برای اطلاع بیشتر عرض می کنیم اگر اندازه گیری انجام شده بصورت دقیقی نباشد امکان دارد منجر به از دست رفتن اطلاعات گردد. اطلاعات تکمیلی بیشتر در مورد این نوع سیم و کابل مشهد در ادامه مطلب موجود است.

کابل انعطاف پذیر شیلدار 3x2.5 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی کابل انعطاف پذیر شیلددار 3x2.5 مشهد

کابل افشان شیلددار 3x2.5 مشهد به گونه ای ساخته شده است که تعداد رشته های آن برابر با 3 باشد و بنابراین اندازه آن معادل عدد 3 در 2.5 می باشد. دیگر آن که واحد اندازه گیری این کابل متر می باشد. دقت داشته باشید جنس عایق موجود بر روی این نوع کابل افشان از نوع PVC است. این نوع متریال بهترین انتخاب برای این نوع سیم و کابل می باشد، چرا که ضد حریق و آتش سوزی، ضد کپک زدگی است و در برابر عوامل جدی نیز بسیار پایدار و باثبات می باشد. 

کابل 3x2.5 انعطاف پذیر شیلدار مشهد از ویژگی های مهمی مانند میزان ولتاژ اسمی و نوع کلاس نیز برخوردار است که در ادامه به ذکر آنها می پردازیم. این محصول دارای کلاس پنج می باشد که نوع آن کوپر یا Copper می باشد. دیگر نکته مهم آن که ولتاژ اسمی موجود در این کابل از میزان استاندارد بین 300 تا 500 ولت برخوردار شده است. وزنی که برای این محصول در نظر گرفته شده است نیز معادل عدد 234 کیلوگرم می باشد. این عدد در تصویر نیز قابل مشاهده است. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل انعطاف پذیر شیلدار 3x2.5 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل شیلدار انعطاف پذیر 3x2.5 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل شیلد دار
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
2.5×3
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری