برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل انعطاف پذیر شیلدار 3x1.5 مشهد

  • کابل انعطاف پذیر شیلدار 3x1.5 مشهد 
  • دارای عایق  PVC
  • دارای وزن 154 کیلوگرم
  • دارای ولتاژ اسمی بین 500-300 ولت
  • اندازه 3x1.5 متر
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل انعطاف پذیر شیلدار 3x1.5 مشهد

کابل شیلدار انعطاف پذیر 3x1.5 مشهد در مصارف ابزار دقیق و در مکان هایی که میدان های الکتریکی مزاحم با شدت بالا وجود دارند استفاده می شود. نکته مهمی که بهتر است درباره این نوع کابل بدانید این است که در صنایعی که از ابزار دقیق استفاده می شود اگر از کابل های شیلددار استفاده نکنند ممکن است خطراتی را به همراه داشته باشد. برای مثال زمانی که کابل ها در مجاورت با سایر کابل ها، پاورها و نویزهای الکتریکی قرار بگیرند نمی توانند اطلاعات دقیق را منتقل کنند. به همین دلیل استفاده از این نوع سیم و کابل مشهد لازم و ضروری است.

کابل شیلدار 3 رشته 3x1.5 مشهد توسط صنایع سیم و کابل مشهد ساخته شده است. مدیران این شرکت کلیه سیم و کابلهای خود را بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی از جمله استاندارد ۶۰۷ و ISO 9002 ساخته اند و به صورت تولید انبوه در اختیار مشتریان قرار داده اند. توجه داشته باشید تولید محصول با کیفیت و دارای قیمت مناسب در دستور کار مدیران این شرکت قرار دارد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این کابل پرکاربرد به پایین صفحه مراجعه فرمایید.

کابل انعطاف پذیر شیلدار 3x1.5 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی کابل انعطاف پذیر شیلددار 3x1.5 مشهد

کابل افشان شیلددار 3x1.5 مشهد در دمای بالاتر از ۵- درجه سانتی گراد می تواند دوام بیاورد و دچار هیچ گونه آسیبی نشود، دلیل این امر استفاده از عایقی به نام پی وی سی بر روی بدنه آن است. پی وی سی مزایای دیگری از جمله ضد حریق و ضد کپک زدگی را نیز دارا می باشد. ابعاد این کابل بسیار مقاوم و منعطف برابر با 3 در 1.5 است. دو نکته مهم در مورد ابعاد این محصول این است که واحد آن متر است و عدد 3 نشان دهنده تعداد رشته های موجود در این نوع سیم و کابل می باشد. 

کابل 3x1.5 انعطاف پذیر شیلدار مشهد از ویژگی مهمی به نام ولتاژ اسمی برخوردار می باشد که میزان آن عدد بسیار استاندارد بین 300 تا 500 ولت می باشد. این محصول در این محدوده عملکرد مناسبی را ارائه می دهد. دیگر مشخصه کلیدی در مورد این کابل نوع و اندازه کلاس آن است که عدد 5 را نشان می دهند و نوع آن کوپر می باشد. لازم به ذکر است وزنی که برای این محصول تخمین زده شده برابر با عدد 154 کیلوگرم است. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل انعطاف پذیر شیلدار 3x1.5 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل انعطاف پذیر شیلدار 3x1.5 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل شیلد دار
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
1.5×3
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری