برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل انعطاف پذیر شیلدار3x1 مشهد

  • کابل انعطاف پذیر شیلدار 3x1 مشهد 
  • دارای عایق  PVC
  • دارای وزن 121 کیلوگرم 
  • دارای ولتاژ اسمی بین 500-300 ولت 
  • اندازه 3x1 متر
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل انعطاف پذیر شیلدار 3x1 مشهد

کابل شیلدار انعطاف پذیر 3x1 مشهد از جمله محصولات بسیار پرکاربرد برای صنعت سیم و کابل می باشد که در شرکت تخصصی مشهد واقع در کشور ایران تولید می شود. این کابل برای کاهش نویزهای موجود در اندازه گیری دقیق کمیت ها مانند دماها و رطوبت مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع سیم و کابل مشهد دارای اندازه های متفاوتی می باشد. توجه داشته باشید تمامی کابلهای شیلدار مشهد در سایت لایت هوم موجود می باشند و با مراجعه به قسمت مربوطه کلیه اطلاعات فنی آنها نیز قابل مشاهده می باشد.

کابل شیلدار 3 رشته 3x1 مشهد دارای کاربردهای زیادی می باشد. این نوع کابل به گونه ای طراحی شده است که در صورتی که سیگنال های ارسالی دارای خطاهای زیادی باشند، کلیه خطاها را برطرف می کند، چرا که وجود خطاها می تواند منجر به از بین رفتن اطلاعات مهم و خطا و اعوجاج در سیستم شوند. لازم به عرض است این کابل باکیفیت و مقاوم دارای مشخصات فنی و کاربردی بیشتری است که در ادامه مطلب به آنها اشاره شده است.

کابل انعطاف پذیر شیلدار3x1 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی کابل انعطاف پذیر شیلددار 3x1 مشهد

کابل افشان شیلددار 3x1 مشهد دارای عایقی می باشد که جنس آن پی وی سی است. یکی از مهمترین ویژگی های این عایق این است که در هنگام آتش سوزی می تواند آتش را براحتی مهار کند و از گسترش آن به قسمت های دیگر جلوگیری نماید. توجه داشته باشید این نوع سیم و کابل شیلددار که در دسته کابلهای افشان قرار می گیرد دارای اندازه 3 در 1 متر می باشد. در نظر داشته باشید که تعداد رشته های موجود در این نوع کابل 3 عدد می باشد.

کابل 3x1 انعطاف پذیر شیلدار مشهد دارای وزن استانداردی برابر با 121 کیلوگرم می باشد. توجه داشته باشید افزایش وزن سیم ها با تعداد رشته ها رابطه مستقیم دارد. دیگر نکته مهم ولتاژ اسمی این محصول است که میزان استاندارد آن بین 300 تا 500 ولت می باشد. لازم به ذکر است استانداردهایی که برای ساخت این محصول در نظر گرفته شده اند عبارتند از VDE 0250 IEC 60227-7, ISIRI (607)07.  دیگر ویژگی مهمی که در این محصول لازم است ذکر شود نوع و نام کلاسی است که در ساختمان این سیم مشخص شده است که معادل Class5 Copper می باشد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل انعطاف پذیر شیلدار 3x1 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل شیلدار انعطاف پذیر 3x1 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل شیلد دار
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
1×3
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری