برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل انعطاف پذیر شیلدار 3x0.75 مشهد

  • کابل انعطاف پذیر شیلدار 3x0.75 مشهد 
  • دارای عایق  PVC
  • دارای وزن 104 کیلوگرم
  • دارای ولتاژ اسمی بین 500-300 ولت 
  • اندازه 3x0.75 متر
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل انعطاف پذیر شیلدار 3x0.75 مشهد

کابل شیلدار انعطاف پذیر 3x0.75 مشهد دارای اندازه و ابعاد بسیار استانداردی است. این کابل شیلدار که به طور کامل از مرحله طراحی تا مونتاژ و تولید در شرکت مشهد به انجام رسیده است دارای مدلهای دیگری نیز هست که تماما در سایت لایت هوم موجود می باشند. این محصول با کیفیت دارای طول عمر طولانی نیز می باشد، چرا که این نوع سیم و کابل مشهد با استفاده از مواد و متریال درجه یکی ساخته شده است. 

کابل شیلدار 3 رشته 3x0.75 مشهد موفق شده است رضایت مشتریان را نیز جلب نماید. بهتر است بدانید صنایع سیم و کابل مشهد دارای سابقه بیش از سه دهه فعالیت می باشد و از سال 1370 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز نموده است. برای اطمینان خاطر شما مشتریان محترم عرض می کنیم که این محصول بر اساس استاندارد و مجوزهای لازم برای تولید سیم و کابل از جمله استاندارد ۶۰۷ و ISO 9002 ساخته شده است. 

کابل انعطاف پذیر شیلدار 3x0.75 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی کابل انعطاف پذیر شیلددار 3x0.75 مشهد

کابل افشان شیلددار 3x0.75 مشهد در دسته کابلهای افشان قرار می گیرد و از اندازه ای معادل 3 در 0.75 متر برخوردار می باشد. عایقی که برای ساخت بدنه این نوع سیم و کابل مورد استفاده قرار گرفته است از جنس پی وی سی مقاوم و باکیفیتی است. یکی از مهمترین مزایای این نوع عایق این است که ضد هر گونه حریق و آتش سوزی است . ویژگی های زیاد دیگری در این نوع عایق وجود دارد مانند اینکه در برابر کپک زدگی بسیار مقاوم است و در برابر عوامل جوی نیز پایدار می ماند. لازم به ذکر است نوع و نام کلاس نیز از ویژگی های مهم این محصول است که در ساختمان این نوع سیم و کابل مشخص شده است و برابر با Class5 Copper می باشد.

کابل 3x0.75 انعطاف پذیر شیلدار مشهد از نوع کابل هایی است که در تعداد رشته ها برابر با عدد 3 می باشد. در کابلهای شیلدار مشهد تعداد رشته های 2 و 4 عددی نیز موجود می باشد. هر کدام از این کابلها در اندازه های متفاوتی نیز ساخته می شوند. دقت داشته باشید ولتاژ اسمی موجود در این کابل از میزان استاندارد بین 300 تا 500 ولت برخوردار شده است. وزنی که برای این کابل در نظر گرفته شده است بسیار عدد استانداردی است و برابر با 104 کیلوگرم می باشد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل انعطاف پذیر شیلدار 3x0.75 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل انعطاف پذیر شیلدار 3x0.75 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل شیلد دار
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
0.75×3
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری