برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل انعطاف پذیر شیلدار 2x2.5 مشهد

  • کابل انعطاف پذیر شیلدار 2x2.5 مشهد 
  • دارای عایق  PVC
  • دارای وزن 204 کیلوگرم 
  • دارای ولتاژ اسمی بین 500-300 ولت
  • اندازه 2x2.5 متر
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل انعطاف پذیر شیلدار 2x2.5 مشهد

کابل شیلدار انعطاف پذیر 2x2.5 مشهد در شرکت سیم و کابل مشهد تولید شده است. لازم به ذکر است این شرکت دارای قدمت و سابقه طولانی می باشد و در بازارهای داخلی و خارجی نیز بسیار معتبر و شناخته شده می باشد. به همین دلیل محصولات شرکت سیم و کابل مشهد نیز به سرعت در بازار به فروش می رسد. در مورد نحوه استفاده از این کابل باید عرض شود که از این محصول در مصارف ابزار دقیق و همچنین در جاهایی که میدان های الکتریکی مزاحم و با شدت بالا وجود دارند، استفاده می شود.

کابل شیلدار 2 رشته 2x2.5 مشهد دارای کاربرد مهمی می باشد. توجه داشته باشید در صورت استفاده نکردن از این محصول ممکن است سیگنال های ارسالی دارای خطاهای زیاد شوند و این امر منجر به از بین رفتن اطلاعات مهم و خطا در سیستم گردد. کابلهای شیلدار مشهد در اندازه های مختلف تولید می گردد و تمامی اطلاعاتی که مرتبط با آنها می باشد، در همین سایت لایت هوم موجود می باشد. این محصول نیز دارای مشخصات فنی و کاربردی بیشتری می باشد که در ادامه مطلب موجود می باشد. 

کابل شیلدار 2 رشته 2x2.5 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی کابل انعطاف پذیر شیلددار 2x2.5 مشهد

کابل افشان شیلددار 2x2.5 مشهد دارای عایق بسیار مقاومی از جنس پی وی سی می باشد.  بهتر است بدانید یکی از مهمترین ویژگی های این نوع عایق این است که غیر قابل اشتعال بوده، بدان معنا که در زمان آتش سوزی ناگهانی، باعث هدایت آتش نمی‌شود و بنابراین این نوع سیم و کابل از سوختگی محافظت می شود. توجه داشته باشید اندازه ای که برای این نوع کابل افشان، مناسب در نظر گرفته می شود، 2 در 2.5 متر می باشد. عدد 2 تعداد رشته های این کابل نیز می باشد و وزن آن نیز برابر با 204 کیلوگرم می باشد.

کابل 2x2.5 انعطاف پذیر شیلدار مشهد دارای کلیه استانداردهای مربوطه با کد VDE 0250 IEC 60227-7, ISIRI (607)07 نیز می باشد. لازم به ذکر است شیلد این کابل پرقدرت باید از یک فلز هادی و رسانا ساخته شود و معمولا از جنس مس یا آلومینیوم است. توجه داشته باشید ولتاژ اسمی که برای این کابل مقاوم در نظر گرفته شده است، باید در گستره 300 تا 500 ولت باشد. دیگر نکته مهم این است که توع ساختمان این محصول ایرانی دارای طول عمر، از نوع کلاس 5 کوپر می باشد.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل انعطاف پذیر شیلدار 2x2.5 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل شیلدار انعطاف پذیر 2x2.5 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل شیلد دار
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
2.5×2
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری