برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل انعطاف پذیر شیلدار 2x1.5 مشهد

  • کابل انعطاف پذیر شیلدار 2x1.5 مشهد 
  • دارای عایق  PVC
  • دارای وزن 135 کیلوگرم
  • دارای ولتاژ اسمی بین 500-300 ولت
  • اندازه 2x1.5 متر
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل انعطاف پذیر شیلدار 2x1.5 مشهد

کابل شیلدار انعطاف پذیر 2x1.5 مشهد با توجه به اینکه به کابل شیلددار معروف است دارای یک لایه محافظ داخلی می باشد. این لایه به منظور یک هدف اصلی بر روی این محصول قرار می گیرد و آن محافظت از سیگنال ها و اطلاعات جاری در برابر مشکلات الکتریکی و مکانیکی این نوع کابل می باشد. شرکت سیم و کابل مشهد که تولید کننده این محصول استاندارد می باشد از سال 1370 فعالیت خود را آغاز نموده و بنابراین دارای قدمت طولانی می باشد. محصولات این شرکت تماما استاندارد و دقیق ساخته می شوند. 

کابل شیلدار 2x1.5 مشهد به منظور به کار گیری در مصارف ابزار دقیق یعنی ابزارهایی که انتقال سیگنال های آنالوگ و دیجیتال در آنها صورت می گیرد و در محیطهایی که میدان های الکتریکی مزاحم همراه با شدت بالا وجود دارند، مثل اطراف دکل‌های مخابراتی به کار گرفته می شود. نکته مهم آن است که اگر در آن اماکن از این نوع کابلها استفاده نشود، به دلیل تاثیرات نویز بر روی کابل، در انتقال صحیح داده اختلال ایجاد می شود و سیگنال های دریافتی ممکن است دارای خطا باشد. اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول در ادامه مطلب موجود است. 

کابل انعطاف پذیر شیلدار 2x1.5 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی کابل انعطاف پذیر شیلددار 2x1.5 مشهد

کابل افشان 2 رشته ای شیلدار 2x1.5 مشهد دارای عایق بسیار مقاوم و محکمی با نام پی وی سی می باشد. همانطور که ذکر شد این محصول کاملا استاندارد می باشد و کلیه استانداردهای مربوطه با کد VDE 0250 IEC 60227-7, ISIRI (607)07 در آن رعایت شده اند. دقت داشته باشید که این نوع سیم و کابل از اندازه و متراژ دقیقی نیز بهره مند شده است که برابر با 2 در 1.5 متر می باشد. وزن این محصول نیز برابر با 135 کیلوگرم است. نوع ساختمان این کابل باکیفیت و بادوام از نوع کلاس 5 کوپر می باشد.

کابل 2x1.5 انعطاف پذیر شیلدار مشهد به منظور عملکرد بهتر، ولتاژ اسمی آن باید در محدوده 300 تا 500 ولت قرار داشته باشد. لازم به ذکر است این نوع کابل پرقدرت شلید دار دارای دو رشته می باشد. کابلهای دیگر با رشته متفاوت نیز توسط شرکت مشهد ساخته می شوند که در همین سایت اطلاعات آنها موجود است. دیگر نکته آن که از فلزات مختلفی مانند مس، آلومینیوم و سایر فلزات رسانا برای شیلد دار کردن این نوع کابل استفاده می گردد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل انعطاف پذیر شیلدار 2x1.5 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل شیلدار انعطاف پذیر 2x1.5 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل شیلد دار
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
1.5×2
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری