برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل انعطاف پذیر شیلدار2x1 مشهد

  • کابل انعطاف پذیر شیلدار 2x1 مشهد 
  • دارای عایق  PVC
  • دارای وزن 108 کیلوگرم
  • دارای ولتاژ اسمی بین 500-300 ولت 
  • اندازه 2x1 متر
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل انعطاف پذیر شیلدار 2x1 مشهد

کابل شیلدار انعطاف پذیر 2x1 مشهد در شرکت سیم و کابل مشهد ساخته شده است. لازم به ذکر است این شرکت از نظر ایمنی در سطح بالایی می باشد و  خوشبختانه کارمندان و کارکنان این شرکت با حداقل مخاطرات و آلودگی در محیط قادر هستند وظایف خود را انجام دهند. دقت داشته باشید شرکت سیم و کابل مشهد با ورود به عرصه تولید کابل های مخابراتی نقش عمده ای در پرو‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ژه های شرکت مخابرات استانهای بزرگ کشور از جمله تهران و خراسان و مازندران را نیز دارا می باشد.

کابل شیلدار 2 رشته 2x1 مشهد در صنایعی که از ابزار دقیق استفاده می شود، کاربری آن بیشتر به چشم می خورد. توجه داشته باشید از کابل انعطاف پذیر شیلد دار در مکان هایی که دقت در ارسال اطلاعات بسیار مهم است، بیشتر استفاده می شود. کابل شیلدار مشهد دارای انواع متفاوتی از نظر اندازه، تعداد رشته و... می باشد و اطلاعات مربوط به تمامی آنها در همین سایت موجود می باشد. این نوع کابل شیلدار دو رشته نیز دارای ویژگی های فنی بیشتری است که در ادامه مطلب به آنها اشاره شده است.

کابل شیلدار 2 رشته 2x1 مشهد

ویژگی های فنی و کاربردی کابل انعطاف پذیر شیلددار 2x1 مشهد

کابل افشان شیلددار 2x1 مشهد دارای عایق بسیار مقاوم و نسوزی است که پی وی سی نام دارد. جنس پی وی سی به گونه ای ساخته شده است تا در برابر عوامل جوی پایدار بماند و ثبات خود را حفظ کند. در ضمن عدم کپک زدگی نیز در این عایق مشاهده می شود. ابعاد کلی این کابل انعطاف پذیر 2 در 1 متر می باشد. توجه داشته باشید تمامی اندازه ها بر اساس اطلاعات دقیق و استانداردهای لازم تعیین شده اند. بهتر است بدانید این نوع سیم و کابل با توجه به استانداردهایVDE 0250 IEC 60227-7, ISIRI (607)07 ساخته شده است. در ضمن وزن این محصول 108 کیلوگرم است.

کابل 2x1 انعطاف پذیر شیلدار مشهد دارای یک لایه حفاظتی یا همان شیلد می باشد که باید از جنس مس، آلومینیوم و یا یک هادی دیگر باشد که بر روی اجزای داخلی کابل کشیده می شود. دیگر نکته ضروری در مورد این کابل محدوده ولتاژ اسمی آن است که باید در بازه بین 300 تا 500 ولت قرار بگیرد. این کابل دارای ساختمانی است که کلاس آن 5 و از نوع Cooper می باشد. در ضمن این کابل در دسته کابلهای دارای دو رشته می باشد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل انعطاف پذیر شیلدار 2x1 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل شیلدار انعطاف پذیر 2x1 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل شیلد دار
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
1×2
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری