برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل انعطاف پذیر شیلدار 2x0.75 مشهد

  • کابل انعطاف پذیر شیلدار 2x0.75 مشهد 
  • دارای عایق  PVC
  • دارای وزن 93 کیلوگرم
  • دارای ولتاژ اسمی بین 500-300 ولت
  • اندازه 2x0.75 متر
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل انعطاف پذیر شیلدار 2x0.75 مشهد

کابل شیلدار انعطاف پذیر 2x0.75 مشهد دارای کیفیت قابل قبول و استانداردهای لازم جهت تولید می باشد. با توجه به اینکه این کابلها با دقت بالا و کنترل بسیار زیادی ساخته می شوند، معمولا رضایت مشتریان را به همراه داشته اند. شرکت سیم و کابل مشهد که در ایران به فعالیت مشغول است، در چند سال اخیر وارد عرصه تولید کابل های مخابراتی و دیگر انواع کابل ها نیز شده است و به همین دلیل دارای فعالیت گسترده در چندین شهر از جمله تهران و خراسان و مازندران و … می باشد.

کابل شیلدار 2x0.75 مشهد در صنعت برق کاربرد ویژه ای را دارا می باشد. این کابل مهم که بسیار انعطاف پذیر است در زیرمجموعه کابل های افشان قرار می گیرد. دقت داشته باشید در در صنایعی که استفاده از ابزار دقیق رایج می باشد، می توان از کابل های شیلددار نیز استفاده تمود. نکته مهم در مورد این نوع کابل این است که وقتی در مجاورت با سایر کابل ها، پاورها و نویزهای الکتریکی قرار بگیرد، نمی تواند اطلاعات دقیقی را منتقل کند. مشخصات فنی و تکمیلی در خصوص این کابل در ادامه مطلب عرض گردیده است.

کابل انعطاف پذیر شیلدار 2x0.75 مشهد

مشخصات فنی و مزایای کابل انعطاف پذیر شیلددار 2x0.75 مشهد

کابل افشان 2 رشته شیلدار 2x0.75 مشهد دارای یک لایه حفاظتی که در عنوان به اسم شیلد شناخته می شود، می باشد. این لایه که معمولا از جنس مس، آلومینیوم و یا یک هادی دیگر می باشد روی اجزای داخلی کابل کشیده می شود. این نوع سیم و کابل پرقدرت انعطاف پذیر دارای دو رشته می باشد. ابعاد این محصول نیز به طور کلی 2 در 0.75 متر می باشد و می توان گفت که کیفیت بالایی را می توانیم در قطعات به کار رفته در آن مشاهده نماییم. این محصول دارای وزنی به میزان 93 کیلوگرم می باشد.

کابل 2x0.75 انعطاف پذیر شیلدار مشهد از یک عایق بسیار پرقدرت به نام پی وی سی برخوردار شده است که بر اساس تکنولوژی روز دنیا ساخته می شود. این کابل که دارای استانداردهای VDE 0250 IEC 60227-7, ISIRI (607)0 می باشد، در تمامی مراحل ساخت تحت نظارت متخصصان ایرانی بوده است. لازم به ذکر است محدوده ای که برای ولتاژ اسمی آن در نظر گرفته شده است، بازه بین 300 تا 500 ولت می باشد. دیگر نکته ضروری این است که نوع ساختمان این محصول پرقدرت Class5 Copper  است. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل انعطاف پذیر شیلدار 2x0.75 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل شیلدار انعطاف پذیر 2x0.75 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل شیلد دار
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
0.75×2
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری