برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل انعطاف پذیر شیلدار 2x0.5 مشهد

  • کابل انعطاف پذیر شیلدار 2x0.5 مشهد 
  • دارای عایق PVC 
  • دارای وزن 81 کیلوگرم
  • دارای ولتاژ اسمی بین 500-300 ولت 
  • اندازه 2x0.5 متر
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل انعطاف پذیر شیلدار 2x0.5 مشهد

کابل شیلدار انعطاف پذیر 2x0.5 مشهد دارای متریال و مواد باکیفیت و با دوامی می باشد. توجه داشته باشید این محصول بر اساس استانداردهای لازم که عبارتند از VDE 0250 IEC 60227-7, ISIRI (607)07 ساخته می شود و می توان با اطمینان بیشتری به خرید این محصول پرداخت. بهتر است بدانید کابل شیلددار از یک لایه محافظ داخلی برخوردار می باشد که هدف اصلی شیلد دار کردن این نوع سیم و کابل مشهد این است که از سیگنال ها و اطلاعات جاری در برابر مشکلات الکتریکی و مکانیکی محافظت کند.

کابل شیلدار 2x0.5 مشهد دارای کاربرد ویژه و منحصر به فردی می باشد. این کابل معمولا در مصارف ابزار دقیق و در فضاهایی که میدان های الکتریکی مزاحمی با شدت بالا مشاهده می شوند، به کار گرفته می شود. شرکتی که این محصول را تولید کرده، مشهد نام دارد و در ایران به فعالیت در زمینه تولید انواع سیم و کابل مشغول می باشد. به منظور دریافت اطلاعات جامع تر در زمینه این نوع کابل به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. 

کابل شیلدار 2x0.5 مشهد

مشخصات فنی و کاربردی کابل انعطاف پذیر شیلددار 2x0.5 مشهد

کابل افشان دو رشته شیلددار 2x0.5 مشهد همانطور که از نام آن پیداست، دارای شیلد می باشد. برای جنس شیلد این نوع کابلها معمولا از فلزات مختلفی مانند مس، آلومینیوم و سایر فلزات رسانا استفاده می شود. بهتر است بدانید شیوه ای که این کابل را شیلد دار می کنند بدین صورت است که یک لایه بیرونی به کابل اضافه می کنند. ابعاد این نوع سیم و کابل مقاوم که از نوع افشان می باشد برابر با 2 در 0.5 متر می باشد.. دقت داشته باشید تعداد رشته های این کابل دو عدد می باشد. 

کابل 2x0.5 انعطاف پذیر شیلدار مشهد دارای وزنی به میزان 81 کیلوگرم می باشد. عایقی که برای این کابل استفاده شده است از نوع پی وی سی است. ساختمان این کابل پرقدرت از نوع Class5 Copper می باشد. دقت داشته باشید انعطاف این کابل بسیار بالا می باشد و کیفیت قطعات بسیار بالاست. دیگر نکته مهم در مورد این گابل است که ولتاژ اسمی آن در محدوده بین 300 تا 500 ولت می باشد. مدل های مختلفی از کابلهای شیلدار مشهد در همین سایت قابل مشاهده می باشد. این کابلها در اندازه ها و تعداد رشته های مختلفی تولید می گردند. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل انعطاف پذیر شیلدار 2x0.5 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل شیلدار انعطاف پذیر 2x0.5 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل شیلد دار
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
0.5×2
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری