برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل مفتول تک رشته 1x95 مشهد

  • کابل مفتول تک رشته 1x95 مشهد
  • هادی از جنس مس آنیل شده
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت
  • اندازه 1x95 میلی متر
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل مفتول تک رشته 1x95 مشهد

کابل مفتولی 1x95 تک رشته مشهد با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات مدرن ساخته شده است و خوشبختانه توانسته است رضایت مشتریان را در حد بالایی بدست آورد. این کابل مفتولی در شرکت سیم و کابل مشهد ساخته شده است. مدیران این شرکت تلاش می کنند که محصولات خود را از جمله این نوع کابل را با کیفیت عالی تولید کنند و در اختیار مشتریان قرار دهند. توجه داشته باشید در این سایت محصولات متنوعی از شرکت مشهد قرار گرفته اند. 

کابل مفتول یک رشته 1x95 مشهد دارای لایه های محافظی در داخل خود می باشد و این لایه ها انواع مختلفی دارند و هر کدام از آنها با توجه به ساختار و نوع کاربرد کابل انتخاب می شوند، از جمله این لایه های حفاظتی شیلد، آرمور، غلاف، اسکرین و ... می باشد. دقت داشته باشید این محصول با استفاده از استانداردها ساخته شده است و مقاومت بسیار بالاتری نسبت به دیگر انواع کابل مانند کابلهای افشان را دارا می باشد. اطلاعات تکمیلی در این محصول در ادامه مطلب قابل مشاهده است. 

کابل مفتول تک رشته 1x95 مشهد

مزایا و کاربردهای کابل مفتول تک رشته 1x95 مشهد

کابل تک رشته مفتولی 1x95 مشهد دارای روکش و عایق مقاوم و مستحکمی می باشد که از جنس پلاستیک مقاوم پی وی سی ساخته شده است. غلاف این محصول نیز پی وی سی می باشد. غلاف به لایه ای بر روی کابل گفته می‌شود که از نفوذ رطوبت به داخل کابل جلوگیری می کند. بهتر است بدانید پی وی سی موجب می شود که در هنگام تولید حریق، از قطعات و رویه کابل محافظت گردد. استاندارد لازم برای تولید این محصول شامل کد IEC 60502, VDE 0271 ISIRI 3569, BS 5467 نیز می شود و می توان با استفاده از آنها، انواع سیم و کابل بدون کمترین نقصی را تولید نمود. 

کابل 1x95 مفتولی تک رشته مشهد قادر است به صورت ثابت در زیر زمین، داکت‌ها، تأسیسات داخل ساختمان، داخل آب و در فضای باز نصب شود. البته در صورتی می تواند در فضای باز نصب شود که امکان صدمات مکانیکی به کابل وجود نداشته باشد. ولتاژ اسمی در هر نوع کابلی بسته به ساختمان و ابعاد و قدرت متفاوت است. در این نوع کابلهای تک رشته مشهد این ولتاژ برابر با 600 تا 1000 ولت می باشد.  ابعاد این کابل با واحد میلیمتر مشخص شده اند و برابر با 1 در 95 میلیمتر هستند. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل تک رشته مفتولی 1x95 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل 1x95 مفتولی تک رشته مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل مفتولی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
95×1
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری