برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل مفتول تک رشته 1x50 مشهد

  • کابل مفتول تک رشته 1x50 مشهد 
  • هادی از جنس مس آنیل شده
  • عایق از نوع PVC
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت 
  • اندازه 1x50 میلی متر
0 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل مفتول تک رشته 1x50 مشهد

کابل مفتول یک رشته 1x50 مشهد دارای مقاومت بیشتری نسبت به کابلهای دیگر مانند کابلهای افشان می باشد. دیگر آن که میزان انعطاف پذیری این کابل نسبت کابل های افشان کمتر است، ولی در عین حال می تواند جریان برق را به خوبی و به صورت مناسب هدایت کند. بهتر است بدانید این کابل با نام کابل خشک و سخت نیز شناخته می شود. صنایع سیم و کابل مشهد در ایران واقع می باشد و انواع سیم و کابلهای مدرن و مقاوم از جمله این کابل را تولید می کند. 

کابل مفتولی 1x50 تک رشته مشهد جهت نصب ثابت در خارج و یا داخل ساختمان ها، در صنعت و در کابل کشی زیر زمین و ... مورد استفاده قرار می گیرد. از نظر آب و هوایی و نوع ساختمان نیز می توان این محصول را در محیط های آب دار، مرطوب، خشک و در مکان های باز و بسته نصب نمود. این کابل به راحتی می تواند در برابر شرایط سخت محیطی به کار خود ادامه دهد و دچار تخریب نگردد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

کابل مفتولی 1x50 تک رشته مشهد

مشخصات فنی و کاربردی کابل مفتول تک رشته 1x50 مشهد

کابل 1x50 مفتولی تک رشته مشهد با استفاده از یکی از مناسب ترین هادی های موجود برای ساخت کابل های مفتولی ساخته شده است و جنس آن مس می باشد. خوشبختانه با توجه به اینکه فرایند آنیل سازی روی این محصول صورت گرفته است می توان انتظار انعطاف بیشتری را از آن داشت. بهتر است بدانید علاوه بر فلز مس، عناصر رسانای دیگری مانند آلومینیوم برای ساخت هادی در کابلها انتخاب می شوند. دیگر نکته آن است نوع کلاس هادی می تواند در انواع سیم و کابل مفتولی متفاوت تعیین گردد. ولتاژ اسمی این محصول نیز 600 تا 1000 ولت است.

کابل تک رشته مفتولی 1x50 مشهد بر اساس استانداردهای لازم با کد IEC 60502, VDE 0271 ISIRI 3569, BS 5467 ساخته می شود. این کابل که دارای ابعاد 1 در 50 میلیمتر می باشد از نوع تک رشته است و دارای عایق و روکش بسیار مقاومی می باشد. جنس عایق و روکش هر دو از نوع پی وی سی (PVC) می باشند و می توان اطمینان داشت که در برابر هر گونه آتش سوزی ناگهانی این محصول کاملا ایمن می باشد، چرا که از متریال ضد حریق ساخته شده است.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل مفتول تک رشته 1x50 مشهد و یا اطلاع از قیمت کابل مفتول یک رشته 1x50 مشهد در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
مشهد
نوع سیم و کابل
کابل مفتولی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
50×1
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری