برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان سایز 20x1 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان سایز 20x1 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق  PVC نوع D
  • ولتاژ نامی 300 تا 500 ولت
  • اندازه 20x1 میلی متر
63,800 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان سایز 20x1 دماوند

کابل افشان 20x1 دماوند بسیار هوشمندانه و دقیق طراحی شده است. بهتر است بدانید این محصولات به اندازه ای با کیفیت هستند که در بازارهای خارجی نیز تقاضا دارند و شرکت دماوند سیم و کابل ها را صادر نیز می گرداند. این نوع از سیم و کابل دماوند به گونه ای ساخته شده اند که در مرحله نهایی پس از نظارت کارشناسان، تمامی استانداردهای لازم را در جهت متریال و نحوه ساخت برخوردار باشند. دقت داشته باشید کابل کنترل معمولی با مقطع گرد برای نصب در تابلو‌های فرمان بسیار مناسب است. 

کابل سایز 20x1 افشان دماوند با استفاده از ماشین آلات مدرن و مطابق با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است. توجه داشته باشید شرکت دماوند کابلها و سیمهای متنوعی را تولید می کند که هر کدام دارای ولتاژ نامی متفاوتی هستند. در این جا ذکر می کنیم که ولتاژ نامی سیم و کابل دماوند نیز عددی بین 300 تا 500 ولت می باشد.  برای آشنایی بیشتر با این محصول ادامه مطلب را بخوانید. 

کابل افشان سایز 20x1 دماوند

ویژگی های فنی و کاربردی کابل افشان سایز 20x1 دماوند

کابل سایز 20x1 افشان دماوند به دلیل این که از تعداد زیادی سیم مسی نازک به هم تابیده تشکیل شده‌اند، نرم بوده و دارای قابلیت انعطاف بالا می‌باشند. این نوع سیم و کابل خوشبختانه در قسمت روکش و عایق از تکنولوژی پی وی سی برخوردار شده است. نوع این پی وی سی در عایق با کلاس دی همراه است و در روکش مشکی رنگ مقاوم آن با کلاس ST5 همراه می باشد. کابلهای افشان معمولی جهت استفاده در وسایل الکتریکی، لوازم خانگی و ماشین آلات مناسب هستند. نکته مهم که آگاهی از آن ضرورت دارد این است که تماس مستقیم کابل با قسمت‌های داغ در وسایل پخت و پز و گرمایشی مجاز نمی‌باشد.

کابل افشان 20x1 دماوند از عایقی ساخته شده است که تنوع رنگی در آن بسیار زیاد می باشد و تا 5 رشته سیم با رنگ یا رشته های شماره دار و بیشتر از 5 رشته سیم با رشته های شماره دار را می توان بر روی آن استفاده نمود. جنس هادی این کابل مس آنیل شده کلاس 5 است  و مطابق استاندارد ملی ساخته شده است. محدوده دمایی که این محصول می تواند عملکرد مناسبی داشته باشد 5+  درجه تا 40+ درجه برای نصب ثابت می باشد. این عدد در هر نوع از کابلهای افشان متفاوت می باشد.  

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان سایز 20x1 دماوند و یا اطلاع از قیمت کابل سایز 20x1 دماوند نوع افشان در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
1×20
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری