برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان سایز 24x1.5 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان سایز 24x1.5 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق  PVC نوع D
  • ولتاژ نامی 300 تا 500 ولت
  • اندازه 24x1.5 میلی متر

110,000 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان سایز 24x1.5 دماوند

کابل افشان  24x1.5 دماوند به گونه ای ساخته شده است که پس از نظارت کارشناسان در مرحله نهایی، از کلیه استانداردهای لازم در جهت متریال و نحوه ساخت و مونتاژ بهره مند گردند. بهتر است بدانید یکی از سیاستهای راهبردی شرکت سیم و کابل دماوند ایجاد بهبود مستمر در فرایندهای سازمان است. این بهبود و ارتقا در نیروهای انسانی و ابزارآلات موجب افزایش بهره وری و تولید محصولات باکیفیت خواهد شد.

کابل سایز 24x1.5 افشان دماوند در شرکت ایرانی و معتبر دماوند که در بالا معرفی گردید؛ تولید می شود و از مشخصات فنی بسیار استانداردی برخوردار است. برای مثال ولتاژ نامی این نوع سیم و کابل عددی بین 300 تا 500 ولت می باشد و این محدوده به عملکرد مناسب کابل افشان دماوند در مکانهای مناسب قرار گیری این کابل منجر می شود. ویژگی های فنی بیشتری از این محصول در ادامه مطلب موجود است و شما عزیزان می توانید تمامی اطلاعات مربوط به متریال و رنگ عایق و روکش را مطالعه فرمایید. 

کابل سایز 24x1.5 افشان دماوند

ویژگی های فنی و کاربردی کابل افشان سایز 24x1.5 دماوند

کابل سایز 24x1.5 افشان دماوند از کابل های افشانی است که هادی مسی آن کلاس 5 می باشد و فرایند آنیل شدن بر روی آن صورت گرفته است. دقت داشته باشید وقتی از فرایند آنیل سازی استفاده می شود به انعطاف پذیری بیشتر محصول نیز کمک فراوانی شده است. آمیزه  PVC که بر روی روکش این نوع سیم و کابل قرار گرفته است و از نوع  ST5می باشد، در ضمن رنگ روکش مشکی است. CU / PVC/PVC ساختار لایه ای این کابل پرقدرت و مقاوم است.

کابل افشان 24x1.5 دماوند به کابل نرم و انعطاف پذیر نیز معروف است. دقت داشته باشید تمامی جنس کابلها بر اساس استاندارد ملی صورت گرفته است. دقت فرمایید محدوده دمایی برای عملکرد مناسب برای کابل افشان دماوند دمای 5+ تا 40+ درجه می باشد. برای انتخاب رنگ عایق دست مشتری باز است و می تواند رنگ دلخواه خود را سفارش دهد. تا 5 رشته سیم با رنگ یا رشته های شماره دار و بیشتر از 5 رشته سیم با رشته های شماره دار می توان برای رنگ عایق استفاده شود. کلاس عایق این کابل پی وی سی کلاس D است. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان سایز 24x1.5 دماوند و یا اطلاع از قیمت کابل سایز 24x1.5 دماوند نوع افشان در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
1.5×24
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری