برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان سایز 16x1 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان سایز 16x1 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق  PVC نوع D
  • ولتاژ نامی 300 تا 500 ولت
  • اندازه 16x1 میلی متر
55,000 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان سایز 16x1 دماوند

کابل افشان 16x1 دماوند از کیفیت لازم در ساخت بهره مند شده است. مدیران شرکت دماوند جهت افزایش بهره وری همواره و به طور مستمر در جهت بهبود پرسنل و نیروهای متخصص خود تلاش می کنند، به علت آن که جلب رضایت مشتری برای شرکت سیم و کابل دماوند در اولویت می باشد. لازم به ذکر است این شرکت از  قدمتی طولانی برخوردار می باشد و به کارمندان و مشتریان متعهد می باشد. 

کابل سایز 16x1 افشان دماوند دارای کاربردهای متنوع و گسترده ای می باشند. شرکت دماوند محصولاتی را تولید می کند که نیاز روز بازار است. کابلهای افشان از نوع معمولی بیشتر در وسایل الکتریکی، لوازم خانگی و ماشین آلات مورد استفاده قرار می گیرند. توجه داشته باشید کابل ها به هیچ وجه نباید در معرض گرما قرار بگیرند. برای آشنایی بیشتر با این کابل افشان ادامه مطلب را مطالعه فرمایید. 

کابل افشان سایز 16x1 دماوند

ویژگی های فنی و کاربردی کابل افشان سایز 16x1 دماوند

کابل سایز 16x1 افشان دماوند مقاومت بالایی دارد و پارگی در آن وجود ندارد. بهتر است بدانید ولتاژ نامی در این نوع سیم و کابل افشان ۵۰۰/۳۰۰ ولت می باشد.  عایق آن که از نوع پی وی سی کلاس D می باشد که از خوردگی و پوسیدگی کابل نیز جلوگیری می کند. نوع کابل افشان از نوع کنترل معمولی با مقطع گرد برای استفاده در تابلو‌های فرمان مناسب می باشد. کاربرد این نوع کابل ها در فضای آزاد، سیستم های نقاله و مکان هایی که میدان مغناطیسی در آن ها وجود دارد توصیه نمی شود.

کابل افشان 16x1 دماوند از روکشی با جنس PVC ساخته شده است. نوع این روکش ST5 است و برای رنگ آن رنگ مشکی در نظر گرفته شده است. جنس و کلاس هادی کابل شامل مس آنیل شده کلاس 5 ( افشان ) مطابق استاندارد ملی (IEC  60228) ISIRI 3084 می باشد. این کابل ها در محدوده دمایی 5+ درجه تا 40+ درجه کارکرد استانداردی را خواهند داشت. توجه داشته باشید برای عایق تا 5 رشته سیم با رنگ یا رشته های شماره دار و بیشتر از 5 رشته سیم با رشته های شماره دار می توانید استفاده کنید. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان سایز 16x1 دماوند و یا اطلاع از قیمت کابل سایز 16x1 دماوند نوع افشان در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
16×1
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری