برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان سایز 16x1.5 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان سایز 16x1.5 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق  PVC نوع D
  • ولتاژ نامی 300 تا 500 ولت
  • اندازه 16x1.5 میلی متر
82,500 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان سایز 16x1.5 دماوند

کابل افشان 16x1.5 دماوند در شرکت معتبر و ایرانی دماوند تولید می شوند. توجه داشته باشید مدیران و طراحان این شرکت  با برنامه ریزی و تلاش موفق شده اند به اهداف بلند مدت خود دست پیدا کنند و  در نهایت سیم و کابلهای مرغوبی را تولید نمایند. با توجه به اینکه شرکت سیم و کابل دماوند استانداردهای لازم را در جهت تولید رعایت نموده است، با محصولات جهانی در بازارهای داخلی و خارجی به رقابت می پردازد. 

کابل سایز 16x1.5 افشان دماوند از متریال بسیار مقاوم و دارای طول عمر طولانی ساخته شده است و می تواند سالیان سال به عنوان رابط در مکانهای مورد نظر قرار بگیرد. کابلهای افشان از نوع کنترلی بیشتر در تابلو‌های فرمان مشاهده می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند. کاربرد این نوع کابل ها در فضای آزاد، سیستم های نقاله و مکان هایی که میدان مغناطیسی در آن ها وجود دارد توصیه نمی شود. ویژگی های فنی بیشتری از این نوع کابل در ادامه مطلب ذکر گردیده است. 

کابل افشان سایز 16x1.5 دماوند

ویژگی های فنی و کاربردی کابل افشان سایز 16x1.5 دماوند

کابل سایز 16x1.5 افشان دماوند از آمیزه  PVC نوع  ST5 بر روی روکش خود بهره مند شده است. رنگ این روکش پرقدرت و بسیار مقاوم مشکی می باشد. ولتاژ نامی موجود در این کابل ۵۰۰/۳۰۰ ولت است. دقت داشته باشید فرآیند آنیل سازی در هادی مسی این نوع سیم و کابل موجب بالا رفتن میزان انعطاف پذیری و خمش بیشتر کابل می شود و مطابق با استاندارد ISIRI 3084 و IEC 60228  می باشد. کلاس این کابل 5 می باشد. کابل افشان دماوند در محدوده دمایی 5+  تا 40+ درجه عملکرد استانداردی را دارا می باشند.

کابل افشان 16x1.5 دماوند در قسمت رنگ عایق تنوع زیادی را مشاهده خواهید کرد و  تا 5 رشته سیم با رنگ یا رشته های شماره دار و بیشتر از 5 رشته سیم با رشته های شماره دار در رنگ عایق لحاظ شده است. به جنس عایق آن PVC/D گفته می شود. این نوع از عایق محافظ بسیار خوبی برای سیم و کابل می باشد و مانع از خطر برق گرفتگی در کابل خواهد شد.. CU/ PVC/PVC ساختار لایه های موجود در قسمت داخلی این نوع کابل افشان است. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان سایز 16x1.5 دماوند و یا اطلاع از قیمت کابل سایز 16x1.5 دماوند نوع افشان در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
1.5×16
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری