برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان سایز 7x1.5 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان سایز 7x1.5 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق  PVC نوع D
  • ولتاژ نامی 300 تا 500 ولت
  • اندازه 7x1.5 میلی متر

33,000 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان سایز 7x1.5 دماوند

کابل افشان 7x1.5 دماوند در یک مجموعه حرفه ای و تخصصی تحت عنوان برند دماوند تولید می گردد. درک نیازهای مشتریان و تلاش به منظور برآورده نمودن آنها از برنامه های همیشگی مدیران شرکت سیم و کابل دماوند می باشد. کلیه تلاش مدیران در جهت جلب رضایت مشتریان محترم می باشد. به همین دلیل شرکت دماوند از اعتبار و جایگاه خوبی میان مشتریان برخوردار است. 

کابل سایز 7x1.5 افشان و مفتولی دماوند از قیمت بسیار به صرفه و کیفیت عالی برخوردار می باشد. ضخامت هر کدام از کابلها به تناسب سایز هرکدام متفاوت هستند. توجه داشته باشید آمیزه PVC بکار رفته در این نوع کابل، مقاوم در برابر روغن نیست. بهتر است این نکته را بدانید که این نوع عایق طول عمر بالایی را به همراه دارد. اطلاعات بیشتری درخصوص ویژگی های فنی از این محصول در ادامه مطلب موجود است.

کابل افشان سایز 7x1.5 دماوند

ویژگی های فنی و کاربردی کابل افشان سایز 7x1.5 دماوند

کابل سایز 7x1.5 افشان دماوند از نوع معمولی آن معمولا به عنوان کابل‌های رابط جهت استفاده در وسایل الکتریکی، لوازم خانگی و ماشین آلات مناسب هستند. کابل های کنترل معمولی با همین سایز نیز موجود می باشند و برای استفاده در تابلو‌های فرمان مناسب می باشند. تمامی کابل های افشان دماوند از کیفیت عالی برخوردار می باشند. مس آنیل شده به عنوان جنس هادی در نظر گرفته شده است. در این فرایند ابتدا مس را گرم و سپس سرد می کنند تا انعطاف سیم و کابل افزایش یابد. کلاس هادی نیز 5 می باشد.

کابل افشان 7x1.5 دماوند از ولتاژ نامی 300 تا 500 ولت بهره مند شده است، ولتاژ نامی ولتاژ مجازی است که کابل برای آن طراحی شده است. خوشبختانه این کابل از محدوده دمایی بین 5+ تا 40+ سانتی گراد برخوردار است که مشخص کننده این است که عملکرد این کابل در این محدوده به درستی صورت می پذیرد. آمیزه PVC  نوع D بر روی عایق را پوشانده است. تا 5 رشته سیم با رنگ یا رشته های شماره دار و بیشتر از 5 رشته سیم با رشته های شماره دار برای رنگ بندی عایق تنظیم شده است. آمیزهPVC  نوع ST5 به عنوان جنس روکش در نظر گرفته شده است. رنگ آن نیز تک رنگ مشکی می باشد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان سایز 7x1.5 دماوند و یا اطلاع از قیمت کابل سایز 7x1.5 دماوند نوع افشان در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
1.5×7
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری