برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان سایز 7x1 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان سایز 7x1 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق PVC نوع D
  • ولتاژ نامی 300 تا 500 ولت
  • اندازه 7x1 میلی متر
23,100 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان سایز 7x1 دماوند

کابل افشان 7x1 دماوند از روند بسیار دقیقی در هنگام تولید برخوردار می باشد. بهتر است بدانید مدیران شرکت سیم و کابل دماوند در تلاش هستند تا کارکنان خود را به بالاترین درجه مشارکت در خصوص تولید محصولات برسانند و به همین منظور فرهنگ سازمانی را تعریف کردند تا در نهایت بهترین و باکیفیت ترین محصول را به دست مشتری برسانند. بهتر است بدانید رنگ بندی عایق این محصول به گونه ای است که تا 5 رشته سیم با رنگ یا رشته های شماره دار و بیشتر از 5 رشته سیم با رشته های شماره دار می باشد.

کابل سایز 7x1 افشان دماوند یکی از انواع کابل های افشان می باشد. این کابلها در انواع مختلفی تولید می شوند و در موارد بسیاری با همدیگر تفاوت دارند. بهتر است بدانید که تمامی محصولات با استفاده از عایق پی وی سی ساخته می شوند و در این ویژگی مشترک می باشند. پی وی سی ویژگی های منحصر به فرد زیادی را دارا می باشد که یکی از آنها غیر قابل اشتعال بودن آن است. ویژگی های بیشتری از محصولات در ادامه موجود است.

کابل افشان سایز 7x1 دماوند

ویژگی های فنی و کاربردی کابل افشان سایز 7x1 دماوند

کابل سایز 7x1 افشان دماوند از دسته کابل های انعطاف پذیری است که در تجهیزاتی مانند وسایل الکتریکی، لوازم خانگی و ماشین آلات قابلیت نصب دارد و حتما باید این نکته را در نظر بگیرید که اگر در کنار وسایل پخت و پز قرار می گیرد، فاصله ای داشته باشد و گرما به سیم و کابل منتقل نگردد. بهتر است بدانید کابل های کنترل معمولی افشان با مقطع گرد نیز دسته ای دیگر از کابل های افشان هستند که برای استفاده در تابلو‌های فرمان مناسب می باشند. 

کابل افشان 7x1 دماوند باید حتما در محدوده دمایی بین 5+ تا 40+ سانتی گراد قرار بگیرد تا بتواند عملکردی را که از آن انتظار می رود، ارائه دهد. آمیزه PVC نوع D برای عایق این محصول در نظر گرفته شده است. دیگر آن که ولتاژ نامی که برای این کابل تعریف شده است بین 300 تا 500 ولت می باشد. آمیزه PVC نوع ST5 نیز برای قسمت روکش انتخاب شده است و رنگ آن مشکی است. مس آنیل شده کلاس 5 مطابق استاندارد ملی (IEC 60228) ISIRI 3084 به عنوان جنس هادی و کلاس آن در نظر گرفته شده است. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان سایز 7x1 دماوند و یا اطلاع از قیمت کابل سایز 7x1 دماوند نوع افشان در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
کابل افشان
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
1×7
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری