برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کابل افشان و مفتولی سایز 5x1 دماوند

تماس بگیرید
  • کابل افشان و مفتولی سایز 5x1 دماوند
  • هادی از جنس مس آنیل شده 
  • عایق  PVC نوع A
  • ولتاژ نامی 600 تا 1000 ولت
  • اندازه 5x1 میلی متر
19,800 تومان
ناموجود
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

کابل افشان و مفتولی سایز 5x1 دماوند

کابل افشان و مفتولی 5x1 دماوند برای تامین برق بسیار مناسب هستند و نصب آنها به شیوه ثابتی در مکانهایی نظیر زیر زمین، داکت‌ها، تأسیسات داخل ساختمان، داخل آب و در فضای باز قرار می گیرند . دقت داشته باشید این کابلها به گونه ای باید در فضای باز قرار بگیرند که هیچ گونه صدمه الکتریکی به آنها وارد نگردد. لازم به ذکر است شرکت تولید کننده این کابل، سیم و کابل دماوند می باشد. 

کابل سایز 5x1 افشان و مفتولی دماوند از موثرترین تولیدات در زمینه برق هستند. در دوران معاصر اغلب دستگاه‌ها از طریق برق تأمین می‌شود و ما در بسیاری اوقات به تجهیزات استانداردی مانند محصولات با برند دماوند نیاز داریم تا از عمر طولانی برخوردار باشند. این کابل بر اساس استاندارد ملی می تواند در قسمت میانی از دو نوع پوشش میانی اکسترود شده و یا نوار پیچ بهره مند گردد.

کابل افشان و مفتولی سایز5x1 دماوند

مشخصات فنی و کاربردی کابل افشان سایز 5x1 دماوند

کابل سایز 5x1 افشان دماوند از ماده ای به نام پی وی سی بر روی عایق و روکش به کار رفته بر روی بدنه برخوردار است. این جنس از عایق و روکش مزایا و ویژگی های فنی زیادی را دارا می باشد که می توان گفت مهمترین آن این است که غیر قابل اشتعال بوده و در زمان آتش سوزی باعث هدایت آتش نمی‌شود. رنگ بندی عایق این نوع سیم و کابل بر اساس نظر مشتری صورت می گیرد، اما برای روکشی که برای این محصول ساخته شده است،  تک رنگ مشکی در نظر گرفته شده است.

کابل افشان 5x1 دماوند در محدوده دمایی بین 600 تا 1000 ولت از بهترین عملکرد برخوردار است که می توان گفت تمامی ویژگی های مشخص شده در این کابل بر اساس دو استاندارد مرجع   ISIRI 3569 – 1 و   IEC 60502-1 می باشد. نوع عایق آن  A است و نوع روکش های آن   ST1 می باشد. در نظر داشته باشید جنس هادی کابل این سیم بر اساس استانداردهای ملی مسی آنیل شده و کلاس آن پنج است دیگر آنکه در محدوده بین 30- درجه سانتی گراد تا 70+ درجه عملکرد درستی را برای این کابل شاهد هستیم.

مشخصات فنی و کاربردی کابل مفتولی سایز 5x1 دماوند

کابل سایز 5x1 مفتولی دماوند از استانداردهای لازم در هنگام انتخاب هادی و کلاس آن بهره مند گردیده است. جنس هادی این کابل با کیفیت از نوع مسی است که فرایند آنیل شدن بر روی آن صورت گرفته است. این هادی برای سیم و کابل مفتولی از کلاس یک برخوردار می باشد. دو استاندارد مرجع بسیار مهم  ISIRI 3569 – 1 و  IEC 60502-1 برای تولید یک محصول باکیفیت در شرکت دماوند در نظر گرفته شده اند. ولتاژ نامی که میزان آن برای کارکرد کابل دماوند بسیار مهم است بین 600 تا 1000 ولت است.

کابل مفتولی 5x1 دماوند از پی وی سی بسیار مقاوم بر روی عایق و روکش خود بهره مند شده است. در نظر داشته باشید آمیزه پی وی سی عایق دارای کلاس A است و پی وی سی روی روکش این کابل از نوع ST1 می باشد. دیگر نکته مهم این است که برای اینکه این کابل بهترین و مناسب ترین عملکرد را داشته باشد باید بین 30- تا 70+ درجه قرار بگیرد. نوع عایق و رنگ آن متناسب با سلیقه مشتری تعیین می گردد و رنگ روکش مشکی می باشد. 

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید کابل افشان و مفتولی سایز 5x1 دماوند و یا اطلاع از قیمت کابل سایز 5x1 دماوند نوع افشان و مفتولی در همین بخش از سایت اقدام نمایید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
ایران
برند
دماوند کابل
نوع سیم و کابل
کابل افشان
کابل مفتولی
نوع محصول
سیم و کابل
سایز سیم و کابل
1×5
محصولات مرتبط
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل آنتن
0 تومان
کابل کواکسیال آنتن داخلی مشهد  هادی از جنس مس کلاس هادی نوع یک  دارای استاندارد JIS 3501  مورد استفاده در نصب آنتن دارای کاربرد در ارسال سیگنال های رادیویی
کشور سازنده :
ایران
برند :
مشهد
نوع سیم و کابل :
کابل خودنگه دار
0 تومان
کابل خودنگهدار 4x120+25+25 مشهد هادی از جنس آلومینیوم تابیده شده عایق از نوع پلی اتیلن ولتاژ اسمی 1/0.6 Kv اندازه  4x120+25+25 (mm2)
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

فروش ویژه

تلفن تماس

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری